Leuk!quote:Op zondag 28 december 2025 22:04 schreef derLudolf het volgende:
Ik vond de bol.com bon nog bij het oud papier. Code opnieuw ingevuld en wat Boerenbont servies besteld.
Had al kommen, gebak-, ontbijt en dinerborden, jaren geleden via spaaractie bij de Jumbo. Voor kerst een oa botervloot en wat schaaltjes gekregen. Heb nu nog wat extra daarvan besteld
Gaat wel steeds beter, 12 januari begint reïntegratie op werk, eerst 2 uur per dag.quote:Op zondag 28 december 2025 22:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Zat net “uit het leven” te kijken. Heb best veel niet meegekregen
Hoi Memohoe gaat het met je?
Mijn servies “uitzet” was Oostenrijks boerenbont. Vaak in vakantie onderdelen meegenomen en ook een keer met de trein er naar toe gegaan veel ingekocht (en gewandeld natuurlijk) bij de familie waar ik logeerde achtergelaten en vrienden uit Nederland namen het na de skivakantie mee naar Nederland. Vlak daarna zag ik het servies in een restaurant en bleek het bij de Makro of Sligro te koop was. Niet zo exclusief dus
Ohoh…nu weet ik het wel.quote:Op zondag 28 december 2025 21:40 schreef Tele6 het volgende:
Wist je dat als je stoofpeertjes opwarmt in de magnetron, en de steeltjes zitten er nog aan want dat ziet er mooi uit, dat dan de steeltjes in brand vliegen nog voor de peertjes warm zijn?
Leuk van de buurman! En een goed bericht van jou.quote:Op zondag 28 december 2025 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gaat wel steeds beter, 12 januari begint reïntegratie op werk, eerst 2 uur per dag.
Hier gaat er altijd een hele fles Amaretto in het kookvocht.quote:Op zondag 28 december 2025 21:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Had je ze niet in sap (port, suikerwater enz) liggen dan ?
Over een jaar pas weer werken? In 2026 is het 5 januari op maandagquote:Op maandag 29 december 2025 07:55 schreef Lonaa het volgende:
Zin in stoofperen nu
Goedemorgen.
Ik hoef maandag 4 januari pas weer echt te werken
Komende week wil k leuke dingen doen en lekker koken maar dat voelt vooralsnog ook als "moeten", dus ik kij wel even hoe het gaat![]()
Oh. Ja. Oeps.quote:Op maandag 29 december 2025 08:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Over een jaar pas weer werken? In 2026 is het 5 januari op maandag
Absoluut. We voelen ons hier heel erg thuis en ook hij heeft nog geen moment spijt gehad van zijn eigen initiatief om te verhuizen.quote:Op maandag 29 december 2025 07:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Leuk van de buurman! En een goed bericht van jou.
Zijn jullie ‘thuis’ in het Noorden? De Brabander ook?
quote:Op maandag 29 december 2025 08:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh. Ja. Oeps.
Maandag 5. Ik herhaal, maandag 5 januari 2026.
Hans ligt lekker te pitten. Die pakt die muis binnenkort wel. Er zit er ook al een in een val. Er woont weer een muizengezin hier blijkbaar.quote:Op maandag 29 december 2025 08:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Lekker @:lonaa
Jullie hebben ook zo’n mooi plekje @:momento-mori
Ieuw @:lucky_strike Deed Hansje niets?
Ja hoor, de steeltjes eet je toch niet op.quote:Op maandag 29 december 2025 07:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ohoh…nu weet ik het wel.
Dan is een pannetje een beter idee. 😇
Was het wel eetbaar: geflambeerde peertjes.
[..]
quote:Op maandag 29 december 2025 12:29 schreef Barreltje het volgende:
pfft, dat op kantoor werken is wel een boel vermoeiend zeg..
Oef, dat is niet het nieuws waar je op gehoopt had, pfff... Sterkte ermee, hopelijk gaat het toch redelijk snel over (waar is die fingers crossed smiley op FOK!?)quote:Op maandag 29 december 2025 13:00 schreef Sarabi het volgende:
Volgens de huisarts is het een slijmoor, meestal krijgen alleen kinderen dat.
Je kan er weinig aan doen en het moet vanzelf over gaan binnen een half jaar......
Wel heeft ze nog een neusspray voorgeschreven, maar dat is niet wetenschappelijk bewezen dat dat echt iets doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |