Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Morguh.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze hebben hem vannacht weer flink laten lopenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wie? Heb helemaal nog niet naar de punten lijst gekeken. Ga ik zo eens even doenquote:Op zondag 28 december 2025 05:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze hebben hem vannacht weer flink laten lopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, het valt wel mee hoor, het is een aantal dat overdag wel te pakken valt.quote:Op zondag 28 december 2025 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie? Heb helemaal nog niet naar de punten lijst gekeken. Ga ik zo eens even doenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb even in de stats gekeken er is ook amper gepost vannacht gem 12 berichten per uur. En Mario op 2. Die had mazzel dan dat er niemand was Mario is altijd een nachtspeler geweest. Dit keer heeft hij gelukquote:Op zondag 28 december 2025 05:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, het valt wel mee hoor, het is een aantal dat overdag wel te pakken valt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt. Eerder zaten die heren er nog. En kree was ook op tijd slapen.quote:Op zondag 28 december 2025 06:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb even in de stats gekeken er is ook amper gepost vannacht gem 12 berichten per uur. En Mario op 2. Die had mazzel dan dat er niemand was Mario is altijd een nachtspeler geweest. Dit keer heeft hij geluk
Hij is er overdag ook, wanneer slaapt die man
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heeft weinig slaap nodig denk ik.quote:Op zondag 28 december 2025 06:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Eerder zaten die heren er nog. En kree was ook op tijd slapen.
Hij is er overdag ook, wanneer slaapt die manWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
misschien overdagquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Denk ik, maar jij ligt ook niet lang in bed, als ik ga ben jij er nog en als ik kom ben je er ook.quote:
Ook maar weinig uurtjes nodig?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ging om half 12 naar bedquote:Op zondag 28 december 2025 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ik, maar jij ligt ook niet lang in bed, als ik ga ben jij er nog en als ik kom ben je er ook.
Ook maar weinig uurtjes nodig?en ik ben nu aan het werk.
Ik doe dit ook niet elke dag heik slaap vaak ook gewoon van 12 tot 9 of zo. Ben door mijn werk gewend om vroeg op te staan
dus dat scheelt ook wel.
Ik heb niet veel slaap nodig als ik niet veel energie verbruik overdag. Is ook wel een ADHD-trekje bij mij.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nu al aan het werk op zondag?quote:Op zondag 28 december 2025 06:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ging om half 12 naar beden ik ben nu aan het werk.
Ik doe dit ook niet elke dag heik slaap vaak ook gewoon van 12 tot 9 of zo.
![]()
Ik ben zelf ook altijd vroeg hoor, ik ga vaak tegen 23 uur slapen na Hart van Nederland en ben dan tussen 3 en 5 weer wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij hebt dat elke dag? ik niet hoor. Heb ook echt dagen dat ik gewoon om 10u naar bed gaquote:Op zondag 28 december 2025 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu al aan het werk op zondag?![]()
Ik ben zelf ook altijd vroeg hoor, ik ga vaak tegen 23 uur slapen na Hart van Nederland en ben dan tussen 3 en 5 weer wakker
Ja ik heb af en toe ene keer dat ik iets langer slaap. Als ik om 6 uur wakker wordt is het al uitslapen voor mijquote:Op zondag 28 december 2025 06:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij hebt dat elke dag? ik niet hoor. Heb ook echt dagen dat ik gewoon om 10u naar bed ga
Heb dat al 32 jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb je wel veel uren in een dagquote:Op zondag 28 december 2025 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb af en toe ene keer dat ik iets langer slaap. Als ik om 6 uur wakker wordt is het al uitslapen voor mij
Heb dat al 32 jaar![]()
Hee, wanneer slaap jij? Of heb je weinig slaap nodig?quote:Op zondag 28 december 2025 06:21 schreef mario390 het volgende:
ik was en nog in 2000 topic zijn hier ook gifjesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja tochquote:![]()
JIj hebt ook al lekker gescoord zie ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ah ja, en dan tot in de middag?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tussen de middag eet Mario altijd warm, dan is hij er altijd weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb jij een heel logboek van mensen hun ritme?quote:Op zondag 28 december 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tussen de middag eet Mario altijd warm, dan is hij er altijd weer
Nee, maar zo ondertussen ken je er wel een paarquote:Op zondag 28 december 2025 06:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb jij een heel logboek van mensen hun ritme?![]()
Mario meld al jaren lang tussen de middag dat hij gaat eten en dan komt en wat mutti gekookt heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALs je veel hier zit, dan ken je wel bepaalde dingenquote:
Wie binnenkomt als wie er is
WIe weg gaat als er iemand komt
Wie komt wanneer het hier rustig is.
Of bepaalde die binnen komen om iemand dwars te zitten of om de les te lezen
Wie goed met elkaar kunnen en wie nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben niet aan het speuren nuquote:
Vind het gewoon lief dat hij dan eten krijgt van haar
Nee ikbedoelde mijzelf met speurneus omdat ik die dingen net allemaal opnoemde,quote:Op zondag 28 december 2025 06:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het speuren nu
Vind het gewoon lief dat hij dan eten krijgt van haarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sorry ik las je zin niet.quote:Op zondag 28 december 2025 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ikbedoelde mijzelf met speurneus omdat ik die dingen net allemaal opnoemde,
Bekeek het in z'n geheel en dan mis ik nog wel eens woorden
Ik had hem tussen door ook aangepast, ik dacht o wacht zo meteen wordt het verkeerd begrepen laat ik er mijn naam bij zetten.quote:Op zondag 28 december 2025 06:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sorry ik las je zin niet.
Bekeek het in z'n geheel en dan mis ik nog wel eens woordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OJA dus nu ga je me nog een excuus laten maken ook, mooi is datquote:Op zondag 28 december 2025 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had hem tussen door ook aangepast, ik dacht o wacht zo meteen wordt het verkeerd begrepen laat ik er mijn naam bij zetten.
Euh? Nee juist niet,quote:Op zondag 28 december 2025 06:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
OJA dus nu ga je me nog een excuus laten maken ook, mooi is datik zeg juist dat ik mijn post heb aangepast
Morguh UN
Mooie dagen gehad UN?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JAAHAAquote:Op zondag 28 december 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euh? Nee juist niet,ik zeg juist dat ik mijn post heb aangepast
StroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi zo, nu op naar oud en nieuw, nog leuke plannen of gewoon gezellig thuisquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@greysbones heb ik ook al een paar dagen hier niet gezien, wel eldersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gemisquote:Op zondag 28 december 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Greysbones heb ik ook al een paar dagen hier niet gezien, wel elders
komende dagen nog zat te doen, vandaag verjaardag, morgen vloer legen, dinsdag vrouwlief werken, woensdag ik werken en dan is het pas oudjaarquote:Op zondag 28 december 2025 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, nu op naar oud en nieuw, nog leuke plannen of gewoon gezellig thuis![]()
We blijven gewoon thuis, we weten ook niet hoe de kleine reageert op vuurwerk en de katten zijn wat angstig dus gewoon thuis met een oliebolletje en wat op tvTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik vermoed dat ze met de Kerst geen tijd had om hier te zijn, gezin en bezoek misschienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De laatste drukke dagen van het jaar.quote:Op zondag 28 december 2025 07:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
komende dagen nog zat te doen, vandaag verjaardag, morgen vloer legen, dinsdag vrouwlief werken, woensdag ik werken en dan is het pas oudjaar![]()
We blijven gewoon thuis, we weten ook niet hoe de kleine reageert op vuurwerk en de katten zijn wat angstig dus gewoon thuis met een oliebolletje en wat op tv
Gefeliciteerd met wie jarig is
Ja je weet nooit hoe kinderen reageren op knallen.
Wat dat betreft heb ik altijd geluk gehad, de kinderen sliepen er altijd doorheen.
Ik ging altijd boven door het raam vuurwerk kijken dat mocht er een wakker schrikken ik er ook snel bij wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jyske is ook een vrij vaste slaper maar dit is ander niveau, mocht ze wakker worden gaan we voor haar slaapkamerraam kijken, lichtjes vindt ze sowieso al wel interessant en mocht ze het niet fijn voelen, nemen we haar gewoon even mee naar beneden tot het minder is met de tv wat harder. Al denk ik dat de katten wat banger zijn (van nature) maar ook die hebben een schuilplek (onze slaapkamer)quote:Op zondag 28 december 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De laatste drukke dagen van het jaar.
Gefeliciteerd met wie jarig is
Ja je weet nooit hoe kinderen reageren op knallen.
Wat dat betreft heb ik altijd geluk gehad, de kinderen sliepen er altijd doorheen.
Ik ging altijd boven door het raam vuurwerk kijken dat mocht er een wakker schrikken ik er ook snel bij wasTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:
Ik hoop dat ze lekker doorslaapt en anders zijn jullie er voor haar.quote:Op zondag 28 december 2025 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jyske is ook een vrij vaste slaper maar dit is ander niveau, mocht ze wakker worden gaan we voor haar slaapkamerraam kijken, lichtjes vindt ze sowieso al wel interessant en mocht ze het niet fijn voelen, nemen we haar gewoon even mee naar beneden tot het minder is met de tv wat harder. Al denk ik dat de katten wat banger zijn (van nature) maar ook die hebben een schuilplek (onze slaapkamer)![]()
Zelfs toen de kinderen wakker gemaakt wilde worden om te kijken heb ik ze gewoon laten slapen.
Vond slaap belangrijker voor de kids dan wakker maken om vuurwerk te kijken. Werden ze toen ze wat groter waren vanzelf wakker was het natuurlijk andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op je wenken bediendquote:Op zondag 28 december 2025 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik had al gehoopt op een lekker bakkie![]()
Ik zou haar wel wakker maken, puur om aan die belofte te voldoen, wordt ze dat niet, kan ik zegen dat ik het heb geprobeerd en als ze de volgende dag moe is, tsja, oorzaak > gevolgquote:Op zondag 28 december 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze lekker doorslaapt en anders zijn jullie er voor haar.![]()
Zelfs toen de kinderen wakker gemaakt wilde worden om te kijken heb ik ze gewoon laten slapen.
Vond slaap belangrijker voor de kids dan wakker maken om vuurwerk te kijken. Werden ze toen ze wat groter waren vanzelf wakker was het natuurlijk anders
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het geknal valt heel erg mee dit jaar, ik hoor eigenlijk niks. En voorgaande jaren begon dat al weken van tevoren.![]()
O kiek eens aan, mijn dag kan niet meer stukquote:
geen last van knallenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb altijd gezegd dat ze niet wakker werdenquote:Op zondag 28 december 2025 07:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zou haar wel wakker maken, puur om aan die belofte te voldoen, wordt ze dat niet, kan ik zegen dat ik het heb geprobeerd en als ze de volgende dag moe is, tsja, oorzaak > gevolg![]()
Een leugentje om best wil Nieuwjaarsdag was altije een leuke dag.
Geluk in de tuk dag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier al wel hoor, eigenlijk het hele jaar door zijn er hier die constant van die knallen afstekenquote:
En dan achter in een smal pad dat knalt nog harderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met natuurlijk een plons in de zeequote:Op zondag 28 december 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat ze niet wakker werden![]()
Een leugentje om best wil Nieuwjaarsdag was altije een leuke dag.
Geluk in de tuk dag.![]()
![]()
Nee, zo steekje heb ik nooit los gehadquote:Op zondag 28 december 2025 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met natuurlijk een plons in de zee
Hey blubske
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh DJMO
En naderhand een kom erwtensoep om weer warm te worden.quote:Op zondag 28 december 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zo steekje heb ik nooit los gehad![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-12-2025 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Ook weer klaar.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Heb jij het wel eens gedaan?quote:Op zondag 28 december 2025 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En naderhand een kom erwtensoep om weer warm te worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En warme chocomelkquote:Op zondag 28 december 2025 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En naderhand een kom erwtensoep om weer warm te worden.
Ik spring op 3 januari in de zeeWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
bbrrr mutske.
Heb je dat wel eens vaker gedaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
1 keer in 2023quote:Op zondag 28 december 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
bbrrr mutske.
Heb je dat wel eens vaker gedaan?Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
mij niet bellenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
je kan het proberen GG.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
proberen kan, maar de kans dat ik opneem is nihil
* gebrokenglas belt MK en houdt zo lang mogelijk aan.quote:Op zondag 28 december 2025 07:51 schreef Moeraskat het volgende:
proberen kan, maar de kans dat ik opneem is nihil![]()
pfffffffffffff nog even doorbijtenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
* gebrokenglas legt zuchtend de telefoon weg en gaat straks nogmaals proberenwat is er, misselijk?quote:![]()
werkquote:Op zondag 28 december 2025 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas legt zuchtend de telefoon weg en gaat straks nogmaals proberen
[..]
wat is er, misselijk?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ben al sinds 5u bezig
ja dan heb ik dat gehad en de rest van de dag vrijquote:Op zondag 28 december 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is vroeg!
Ik lig nog in bed en ga er nu alleen uit voor koffie
Ja. Als een speer ontbijten, medicatie innemen, naar het station en dan door naar Rotterdam! Even een klein feestje vieren
Eerder grote blij. Oudste zoon is vandaag jarig, 17 jaar alweerquote:
gefeliciteeeeeeeeeeeeerdquote:Op zondag 28 december 2025 08:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eerder grote blij. Oudste zoon is vandaag jarig, 17 jaar alweerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
zit iedereen in de kerk?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben inmiddels onderweg naar het station.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
ja jij hebt een goed excuus met de jarigequote:Op zondag 28 december 2025 09:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels onderweg naar het station.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
doe maar een infuusquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wilde op Kitten's step een rondje buiten steppen maar ik mag niet
ging niet om de kou maar omdat ik dus niet op haar step mag van haarquote:
Ze is bang dat je die step stukmaakt...quote:Op zondag 28 december 2025 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ging niet om de kou maar omdat ik dus niet op haar step mag van haar![]()
![]()
nietquote:Op zondag 28 december 2025 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze is bang dat je die step stukmaakt...
Lieve dochter heb je toch ookquote:Op zondag 28 december 2025 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ging niet om de kou maar omdat ik dus niet op haar step mag van haar![]()
Is ze bang dat je er door zakt of zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op zondag 28 december 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lieve dochter heb je toch ook![]()
Is ze bang dat je er door zakt of zo![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lieve dochter heb je toch ook![]()
Is ze bang dat je er door zakt of zo
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: