ja jij hebt een goed excuus met de jarigequote:Op zondag 28 december 2025 09:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels onderweg naar het station.
doe maar een infuusquote:
ging niet om de kou maar omdat ik dus niet op haar step mag van haarquote:
Ze is bang dat je die step stukmaakt...quote:Op zondag 28 december 2025 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ging niet om de kou maar omdat ik dus niet op haar step mag van haar
nietquote:Op zondag 28 december 2025 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze is bang dat je die step stukmaakt...
Lieve dochter heb je toch ookquote:Op zondag 28 december 2025 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ging niet om de kou maar omdat ik dus niet op haar step mag van haar
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op zondag 28 december 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lieve dochter heb je toch ook![]()
Is ze bang dat je er door zakt of zo
quote:Op zondag 28 december 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lieve dochter heb je toch ook![]()
Is ze bang dat je er door zakt of zo
Hier heb je een nieuw bakkie, wel voorzichtig doen hequote:Op zondag 28 december 2025 09:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Dank je, ja ik zal voorzichtig zijn. Geen posts lezen als ik koffie drinkquote:Op zondag 28 december 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier heb je een nieuw bakkie, wel voorzichtig doen he
[ afbeelding ]
Hear hear!!quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zelfs een blinde zou dit moeten zien. Als iemand hier piept om een splinter ben jij de eerste die zich om hem/haar bekommert. Iemand die later nog een controle vraag stelt om te kijken hoe het met die gene gaat.
Je zou nooit zeggen: waar maak je je druk om.
Je neemt mensen gewoon serieus, je vergelijkt dat niet met shit waar je zelf doorheen hebt moeten gaan.
Ik denk echt dat veel mensen van jouw mindset kunnen leren. Hoe jij in het leven staat vind ik bewonderenswaardig.
En nee. Ik ben niet dronken want ik ben zwanger.
Dank je welquote:Op zondag 28 december 2025 09:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hear hear!!
Ebmn gefeliciteerd, wat leuk!
quote:Op zondag 28 december 2025 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
![]()
Een heuse FOK! baby erbij straks
Jaaaaa, zó leuk.quote:Op zondag 28 december 2025 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
![]()
Een heuse FOK! baby erbij straks
Smaakt de bolk koffie niet meer zo lekker?quote:Op zondag 28 december 2025 10:03 schreef ToT het volgende:
Ik heb net m'n 3e bakkie op, maar ik laat het hier bij.
Hey Yvonnequote:
Ha je leert hetquote:
Whehe, ja ik denk dat ik weer eens wat anders moet gaan uitproberen.quote:Op zondag 28 december 2025 10:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Smaakt de bolk koffie niet meer zo lekker?
Morguh de dagen en beetje leuk doorgekomen?quote:
Ik blijf die van Perla het lekkerste vinden.quote:Op zondag 28 december 2025 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, ja ik denk dat ik weer eens wat anders moet gaan uitproberen.
Die Kruidvat pads zijn op zich wel oké, maar niet super.
quote:
Zal ik eens checken!quote:Op zondag 28 december 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf die van Perla het lekkerste vinden.
Ben benieuwd, ik vind ze lekkerder dan die van Senseo zelfquote:
Ow dat maakt het wel interessant!quote:Op zondag 28 december 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik vind ze lekkerder dan die van Senseo zelf
En ze zijn vaak in de aanbieding 2 halen een betalen, dus relatief heb je dan goedkope koffie
Daarom heb ik een voorraadjequote:
Vind ik dus niet lekkerquote:
geen enkele smaak?quote:
Jawel, Bolk. Maar hij blijft leuk. Die andere ook.quote:
Nee maar koffie moet naar koffie smaken en niet allerlei smaakjes er bijquote:
YvonneOploskoffiebolkquote:
Ja ben je bevallen van een bakkie nespressoquote:Op zondag 28 december 2025 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit eens een bakkie van gehad, beviel op zich wel.
Sommigen hier zouden idd wel Nespresso kunnen schijten, gezien de hoeveelheden koffie die ze naar binnen werken!quote:Op zondag 28 december 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben je bevallen van een bakkie nespresso
Daar heb ik niet niet overquote:Op zondag 28 december 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee maar koffie moet naar koffie smaken en niet allerlei smaakjes er bij
Bevallen is wat anders dan schijten.quote:Op zondag 28 december 2025 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommigen hier zouden idd wel Nespresso kunnen schijten, gezien de hoeveelheden koffie die ze naar binnen werken!
quote:Op zondag 28 december 2025 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit eens een bakkie van gehad, beviel op zich wel.
O op die manier.quote:Op zondag 28 december 2025 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar heb ik niet niet overmaar er zijn nog steeds diverse soorten koffie. hangt van de bonen af. Heb het niet over kaneelkoffie of zo
idd, verschillende merken en soorten.quote:Op zondag 28 december 2025 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar heb ik niet niet overmaar er zijn nog steeds diverse soorten koffie. hangt van de bonen af. Heb het niet over kaneelkoffie of zo
Ja maar mannen hebben geen vagijn!quote:Op zondag 28 december 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bevallen is wat anders dan schijten.![]()
Is mini alweer thuis?
Meen je niet, goh weer wat geleerd.quote:Op zondag 28 december 2025 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar mannen hebben geen vagijn!
Mini komt vanavond weer thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |