Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Morguh.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze hebben hem vannacht weer flink laten lopenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wie? Heb helemaal nog niet naar de punten lijst gekeken. Ga ik zo eens even doenquote:Op zondag 28 december 2025 05:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze hebben hem vannacht weer flink laten lopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, het valt wel mee hoor, het is een aantal dat overdag wel te pakken valt.quote:Op zondag 28 december 2025 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie? Heb helemaal nog niet naar de punten lijst gekeken. Ga ik zo eens even doenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb even in de stats gekeken er is ook amper gepost vannacht gem 12 berichten per uur. En Mario op 2. Die had mazzel dan dat er niemand was Mario is altijd een nachtspeler geweest. Dit keer heeft hij gelukquote:Op zondag 28 december 2025 05:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, het valt wel mee hoor, het is een aantal dat overdag wel te pakken valt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt. Eerder zaten die heren er nog. En kree was ook op tijd slapen.quote:Op zondag 28 december 2025 06:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb even in de stats gekeken er is ook amper gepost vannacht gem 12 berichten per uur. En Mario op 2. Die had mazzel dan dat er niemand was Mario is altijd een nachtspeler geweest. Dit keer heeft hij geluk
Hij is er overdag ook, wanneer slaapt die man
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heeft weinig slaap nodig denk ik.quote:Op zondag 28 december 2025 06:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Eerder zaten die heren er nog. En kree was ook op tijd slapen.
Hij is er overdag ook, wanneer slaapt die manWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
misschien overdagquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Denk ik, maar jij ligt ook niet lang in bed, als ik ga ben jij er nog en als ik kom ben je er ook.quote:
Ook maar weinig uurtjes nodig?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ging om half 12 naar bedquote:Op zondag 28 december 2025 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ik, maar jij ligt ook niet lang in bed, als ik ga ben jij er nog en als ik kom ben je er ook.
Ook maar weinig uurtjes nodig?en ik ben nu aan het werk.
Ik doe dit ook niet elke dag heik slaap vaak ook gewoon van 12 tot 9 of zo. Ben door mijn werk gewend om vroeg op te staan
dus dat scheelt ook wel.
Ik heb niet veel slaap nodig als ik niet veel energie verbruik overdag. Is ook wel een ADHD-trekje bij mij.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nu al aan het werk op zondag?quote:Op zondag 28 december 2025 06:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ging om half 12 naar beden ik ben nu aan het werk.
Ik doe dit ook niet elke dag heik slaap vaak ook gewoon van 12 tot 9 of zo.
![]()
Ik ben zelf ook altijd vroeg hoor, ik ga vaak tegen 23 uur slapen na Hart van Nederland en ben dan tussen 3 en 5 weer wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij hebt dat elke dag? ik niet hoor. Heb ook echt dagen dat ik gewoon om 10u naar bed gaquote:Op zondag 28 december 2025 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu al aan het werk op zondag?![]()
Ik ben zelf ook altijd vroeg hoor, ik ga vaak tegen 23 uur slapen na Hart van Nederland en ben dan tussen 3 en 5 weer wakker
Ja ik heb af en toe ene keer dat ik iets langer slaap. Als ik om 6 uur wakker wordt is het al uitslapen voor mijquote:Op zondag 28 december 2025 06:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij hebt dat elke dag? ik niet hoor. Heb ook echt dagen dat ik gewoon om 10u naar bed ga
Heb dat al 32 jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb je wel veel uren in een dagquote:Op zondag 28 december 2025 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb af en toe ene keer dat ik iets langer slaap. Als ik om 6 uur wakker wordt is het al uitslapen voor mij
Heb dat al 32 jaar![]()
Hee, wanneer slaap jij? Of heb je weinig slaap nodig?quote:Op zondag 28 december 2025 06:21 schreef mario390 het volgende:
ik was en nog in 2000 topic zijn hier ook gifjesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja tochquote:![]()
JIj hebt ook al lekker gescoord zie ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ah ja, en dan tot in de middag?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tussen de middag eet Mario altijd warm, dan is hij er altijd weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb jij een heel logboek van mensen hun ritme?quote:Op zondag 28 december 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tussen de middag eet Mario altijd warm, dan is hij er altijd weer
Nee, maar zo ondertussen ken je er wel een paarquote:Op zondag 28 december 2025 06:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb jij een heel logboek van mensen hun ritme?![]()
Mario meld al jaren lang tussen de middag dat hij gaat eten en dan komt en wat mutti gekookt heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALs je veel hier zit, dan ken je wel bepaalde dingenquote:
Wie binnenkomt als wie er is
WIe weg gaat als er iemand komt
Wie komt wanneer het hier rustig is.
Of bepaalde die binnen komen om iemand dwars te zitten of om de les te lezen
Wie goed met elkaar kunnen en wie nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: