Ik ben niet aan het speuren nuquote:
Nee ikbedoelde mijzelf met speurneus omdat ik die dingen net allemaal opnoemde,quote:Op zondag 28 december 2025 06:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het speuren nu
Vind het gewoon lief dat hij dan eten krijgt van haar
sorry ik las je zin niet.quote:Op zondag 28 december 2025 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ikbedoelde mijzelf met speurneus omdat ik die dingen net allemaal opnoemde,
Ik had hem tussen door ook aangepast, ik dacht o wacht zo meteen wordt het verkeerd begrepen laat ik er mijn naam bij zetten.quote:Op zondag 28 december 2025 06:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sorry ik las je zin niet.
Bekeek het in z'n geheel en dan mis ik nog wel eens woorden
OJA dus nu ga je me nog een excuus laten maken ook, mooi is datquote:Op zondag 28 december 2025 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had hem tussen door ook aangepast, ik dacht o wacht zo meteen wordt het verkeerd begrepen laat ik er mijn naam bij zetten.
Euh? Nee juist niet,quote:Op zondag 28 december 2025 06:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
OJA dus nu ga je me nog een excuus laten maken ook, mooi is dat
JAAHAAquote:Op zondag 28 december 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euh? Nee juist niet,ik zeg juist dat ik mijn post heb aangepast
Mooi zo, nu op naar oud en nieuw, nog leuke plannen of gewoon gezellig thuisquote:
@greysbones heb ik ook al een paar dagen hier niet gezien, wel eldersquote:
gemisquote:Op zondag 28 december 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Greysbones heb ik ook al een paar dagen hier niet gezien, wel elders
komende dagen nog zat te doen, vandaag verjaardag, morgen vloer legen, dinsdag vrouwlief werken, woensdag ik werken en dan is het pas oudjaarquote:Op zondag 28 december 2025 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, nu op naar oud en nieuw, nog leuke plannen of gewoon gezellig thuis
Ik vermoed dat ze met de Kerst geen tijd had om hier te zijn, gezin en bezoek misschienquote:
De laatste drukke dagen van het jaar.quote:Op zondag 28 december 2025 07:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
komende dagen nog zat te doen, vandaag verjaardag, morgen vloer legen, dinsdag vrouwlief werken, woensdag ik werken en dan is het pas oudjaar![]()
We blijven gewoon thuis, we weten ook niet hoe de kleine reageert op vuurwerk en de katten zijn wat angstig dus gewoon thuis met een oliebolletje en wat op tv
Jyske is ook een vrij vaste slaper maar dit is ander niveau, mocht ze wakker worden gaan we voor haar slaapkamerraam kijken, lichtjes vindt ze sowieso al wel interessant en mocht ze het niet fijn voelen, nemen we haar gewoon even mee naar beneden tot het minder is met de tv wat harder. Al denk ik dat de katten wat banger zijn (van nature) maar ook die hebben een schuilplek (onze slaapkamer)quote:Op zondag 28 december 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De laatste drukke dagen van het jaar.
Gefeliciteerd met wie jarig is
Ja je weet nooit hoe kinderen reageren op knallen.
Wat dat betreft heb ik altijd geluk gehad, de kinderen sliepen er altijd doorheen.
Ik ging altijd boven door het raam vuurwerk kijken dat mocht er een wakker schrikken ik er ook snel bij was
quote:
Ik hoop dat ze lekker doorslaapt en anders zijn jullie er voor haar.quote:Op zondag 28 december 2025 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jyske is ook een vrij vaste slaper maar dit is ander niveau, mocht ze wakker worden gaan we voor haar slaapkamerraam kijken, lichtjes vindt ze sowieso al wel interessant en mocht ze het niet fijn voelen, nemen we haar gewoon even mee naar beneden tot het minder is met de tv wat harder. Al denk ik dat de katten wat banger zijn (van nature) maar ook die hebben een schuilplek (onze slaapkamer)
Op je wenken bediendquote:Op zondag 28 december 2025 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik had al gehoopt op een lekker bakkie![]()
Ik zou haar wel wakker maken, puur om aan die belofte te voldoen, wordt ze dat niet, kan ik zegen dat ik het heb geprobeerd en als ze de volgende dag moe is, tsja, oorzaak > gevolgquote:Op zondag 28 december 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze lekker doorslaapt en anders zijn jullie er voor haar.![]()
Zelfs toen de kinderen wakker gemaakt wilde worden om te kijken heb ik ze gewoon laten slapen.
Vond slaap belangrijker voor de kids dan wakker maken om vuurwerk te kijken. Werden ze toen ze wat groter waren vanzelf wakker was het natuurlijk anders
O kiek eens aan, mijn dag kan niet meer stukquote:
Ik heb altijd gezegd dat ze niet wakker werdenquote:Op zondag 28 december 2025 07:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zou haar wel wakker maken, puur om aan die belofte te voldoen, wordt ze dat niet, kan ik zegen dat ik het heb geprobeerd en als ze de volgende dag moe is, tsja, oorzaak > gevolg
Hier al wel hoor, eigenlijk het hele jaar door zijn er hier die constant van die knallen afstekenquote:
Met natuurlijk een plons in de zeequote:Op zondag 28 december 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat ze niet wakker werden![]()
Een leugentje om best wil Nieuwjaarsdag was altije een leuke dag.
Geluk in de tuk dag.
Nee, zo steekje heb ik nooit los gehadquote:Op zondag 28 december 2025 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met natuurlijk een plons in de zee
En naderhand een kom erwtensoep om weer warm te worden.quote:Op zondag 28 december 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zo steekje heb ik nooit los gehad
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-12-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Heb jij het wel eens gedaan?quote:Op zondag 28 december 2025 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En naderhand een kom erwtensoep om weer warm te worden.
En warme chocomelkquote:Op zondag 28 december 2025 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En naderhand een kom erwtensoep om weer warm te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |