quote:Op zondag 28 december 2025 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit eens een bakkie van gehad, beviel op zich wel.
O op die manier.quote:Op zondag 28 december 2025 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar heb ik niet niet overmaar er zijn nog steeds diverse soorten koffie. hangt van de bonen af. Heb het niet over kaneelkoffie of zo
idd, verschillende merken en soorten.quote:Op zondag 28 december 2025 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar heb ik niet niet overmaar er zijn nog steeds diverse soorten koffie. hangt van de bonen af. Heb het niet over kaneelkoffie of zo
Ja maar mannen hebben geen vagijn!quote:Op zondag 28 december 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bevallen is wat anders dan schijten.![]()
Is mini alweer thuis?
Meen je niet, goh weer wat geleerd.quote:Op zondag 28 december 2025 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar mannen hebben geen vagijn!
Mini komt vanavond weer thuis.
Maakt niet uitquote:
Die ken ik niet? Bolkquote:Op zondag 28 december 2025 10:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoor gelijk die stem van die griet van de reclame in m'n hoofd!
Je hebt nu in ieder geval een puntje gehaald go for it girlquote:Op zondag 28 december 2025 10:27 schreef yvonne het volgende:
Ja ik doe maar wat en gok dat ik h op een gegeven moment toch een keer raak schiet
Lol Bolkquote:Op zondag 28 december 2025 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt nu in ieder geval een puntje gehaald go for it girlyou can do this
Waarom is jouw glas gebroken eik?quote:
bij jou halen we er -2000 af omdat je impliceerde dat ik dik benquote:Op zondag 28 december 2025 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt nu in ieder geval een puntje gehaald go for it girlyou can do this
Vlak voor ik me registreerde bij FOK was ik de vaat aan het afwassen en brak een wijnglas of colaglas.... Bloed enzo, pleisters... en toen ja, was het verzinnen van een username niet zo moeilijk.quote:
maar goed dat je net voor de registratie geen andere dingen hebt gedaanquote:Op zondag 28 december 2025 10:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vlak voor ik me registreerde bij FOK was ik de vaat aan het afwassen en brak een wijnglas of colaglas.... Bloed enzo, pleisters... en toen ja, was het verzinnen van een username niet zo moeilijk.
Jij dik bent, waar zeg ik dat? Ik weet niet eens hoezwaar je bentquote:Op zondag 28 december 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij jou halen we er -2000 af omdat je impliceerde dat ik dik ben
Ach, het gaat...quote:Op zondag 28 december 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je niet, goh weer wat geleerd.![]()
Fijn dat mini weer thuis komt
Hoe is het je loge's?
Stel je voor dat had hij misschien wel 'ik kom klaar' als usernaam gehadquote:Op zondag 28 december 2025 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar goed dat je net voor de registratie geen andere dingen hebt gedaan
OF IK DOOR HAAR STEP ZAK!quote:Op zondag 28 december 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij dik bent, waar zeg ik dat? Ik weet niet eens hoezwaar je bent
Maar goed misschien komt het ook wel omdat je best veel op je tel zit?quote:Op zondag 28 december 2025 10:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, het gaat...
Ben net de hele ochtend genegeerd, maar nu krijg ik eindelijk weer een beetje aandacht.
O dat, ja een step die voor een kind van 20 kilo geschikt is niet geschikt voor iemand van 55 kilo natuurlijkquote:
Ik zit niet op m'n telefoon.quote:Op zondag 28 december 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed misschien komt het ook wel omdat je best veel op je tel zit?
Is voor haar ook weer niet leuk
weet je al wat je zelf wil nu?quote:Op zondag 28 december 2025 10:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, het gaat...
Ben net de hele ochtend genegeerd, maar nu krijg ik eindelijk weer een beetje aandacht.
ze heeft een step tot 150 kiloquote:Op zondag 28 december 2025 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat, ja een step die voor een kind van 20 kilo geschikt is niet geschikt voor iemand van 55 kilo natuurlijk
Dus heeft met dik zijn niets te maken
Over een maandje of 7 zal je iets dikker zijnmaar dat is mooi dik
Nou ja tel of pc of laptop of ipad maakt niet uitquote:Op zondag 28 december 2025 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit niet op m'n telefoon.
Ik zit achter de pc in de woonkamer, maar dit doe ik de laatste tijd juist meer omdat er gewoon geen klik onderling is, maar ik probeer wel contact te hebben.
Vanaf het moment dat ik beneden kwam werd ik al genegeerd vandaag. Gisteren nog niet.
Dan moet het makkelijk kunnen.quote:
Ik ookquote:
quote:Op zondag 28 december 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet het makkelijk kunnen.
Ik zou hem gewoon pakken als ze op h aar kamer zit
jaquote:Op zondag 28 december 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet het makkelijk kunnen.
Ik zou hem gewoon pakken als ze op h aar kamer zit
Neequote:Op zondag 28 december 2025 10:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is zo'n elektrische step?
Ja nee als ze weg is, is het exit hoor.quote:Op zondag 28 december 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
weet je al wat je zelf wil nu?
Want: je schrijf steeds vriendin
+ dat kindje noemt jou papa las ik ergens.
Maar ik las ook dat je het niet goed vind klikken.
Je hoeft mij geen antwoord te geven, maar ik hoop dat je het voor jezelf duidelijk hebt, en voor de kinderen en ook voor haar.
Ja snap ik. Veel mensen doen dat, dus waarom zij nietquote:Op zondag 28 december 2025 10:51 schreef ToT het volgende:
En zij izt ook altijd steeds op haar phone.
Maar dit is toch echt super kut voor die kinderen totquote:Op zondag 28 december 2025 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee als ze weg is, is het exit hoor.
Is niet aanvallend bedoeld he.quote:Op zondag 28 december 2025 10:51 schreef ToT het volgende:
En zij izt ook altijd steeds op haar phone.
Ja maar het is wel zes weken hèquote:Op zondag 28 december 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet aanvallend bedoeld he.
Je moet zelf weten wat je doet.
Ik zou mijn zelf heel ongemakkelijk voelen als ik bij jiemand ben die veel op zijn pc/tel zit
Maar aan de andere kant als de sfeer om te snijden is zoek je je heil ergens anders dat snap ik ook
Mja, ik vind dat je dan gelijk zo helemaal afgesloten bent als je de hele tijd met je muil naar zo'n ding gericht zit.quote:Op zondag 28 december 2025 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja snap ik. Veel mensen doen dat, dus waarom zij niet
Sowieso, maar moet ik om die reden bij haar blijven en zelf ongelukkig worden?quote:Op zondag 28 december 2025 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar dit is toch echt super kut voor die kinderen tot
Ja, is nog best een tijdje. En dan net nu de kids ook nog vakantie hebbenquote:
Zij zit juist steeds met haar gezicht in haar phone.quote:Op zondag 28 december 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet aanvallend bedoeld he.
Je moet zelf weten wat je doet.
Ik zou mijn zelf heel ongemakkelijk voelen als ik bij jiemand ben die veel op zijn pc/tel zit
Maar aan de andere kant als de sfeer om te snijden is zoek je je heil ergens anders dat snap ik ook
Lol!quote:Op zondag 28 december 2025 10:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vlak voor ik me registreerde bij FOK was ik de vaat aan het afwassen en brak een wijnglas of colaglas.... Bloed enzo, pleisters... en toen ja, was het verzinnen van een username niet zo moeilijk.
Vluchtgedragquote:Op zondag 28 december 2025 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Zij zit juist steeds met haar gezicht in haar phone.
is echt een wereld van verschil. Ook qua sterkte.quote:Op zondag 28 december 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier.
Ik weet het niet kreeg het bij mijn dochter, weet niet van welk merkt en welk soort of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |