In mijn gemeente schijnen vier van de top 10 meest gestemde liedjes van Marco Borsato te zijn. En we vinden Oos Joos ook leuk.quote:
Voorbeeldje?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze beat doet het commercieel goed de laatste jaren, had m al op de laatste dag verwacht inmiddels
3 uur 's-nachts, 7 januari?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Panterbloesje en een spijkerbroek?
Als het John Denver zou zijn zou ik het ook gelovenquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
hier is toch ook niets Queens aan?
Reden om te verhuizen. Ik zou het eng vinden die mensen tegen te komenquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In mijn gemeente schijnen vier van de top 10 meest gestemde liedjes van Marco Borsato te zijn. En we vinden Oos Joos ook leuk.
Je merkt het niet als je op straat loopt, maar ze zijn echt onder ons, dit soort mensen. Het is net invasion of the body snatchers
Niet alles van Queen haalt de top 100quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze beat doet het commercieel goed de laatste jaren, had m al op de laatste dag verwacht inmiddels
Dat zal het waarschijnlijk ook wel zijn. Hier deed alleen Briay May.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
hier is toch ook niets Queens aan?
Texas Hold En, Myles Smith, Hannah Maequote:
Texas Hold'emquote:
Ja vind t ook een matige ontwikkeling. Don Henley gaat ook geen hele grote dab gevenquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:38 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo zakt deze Eagles zoveel trouwens
Dit is helaas een enorm eng idee.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In mijn gemeente schijnen vier van de top 10 meest gestemde liedjes van Marco Borsato te zijn. En we vinden Oos Joos ook leuk.
Je merkt het niet als je op straat loopt, maar ze zijn echt onder ons, dit soort mensen. Het is net invasion of the body snatchers
vond ik eigenlijk ook wel, maar tijdens het concert vorig jaar viel die erg goed.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer zo'n saaie midcard Eagles
Ja, zo'n heerlijk nummer voor als je 's nachts aan het rijden bent.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:38 schreef alopio het volgende:
Fijne Eagles dit. Zeker op dit tijdstip
Hooguit dat Hotel California weer een keertje op 1 komt in dat gevalquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja vind t ook een matige ontwikkeling. Don Henley gaat ook geen hele grote dab geven
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
3 uur 's-nachts, 7 januari?
Waar is Morad als je 'm nodig hebt?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, de laatste kut die ie zag was die waar ie uit kwam
Waar is Witchy woman?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
1. Hotel California
2. New Kid in Town
3. The Last Resort
4. Desperado
5. One of these nights
redelijk standaard rijtje
Gemeentes Almaar en Waard en Dijk, afvoerputje van Nederlandquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar was iequote:Op zaterdag 27 december 2025 23:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waar is Morad als je 'm nodig hebt?
Zelfs dat vraag ik me eigenlijk af. Volgens mij heeft het Tsjechische rijmpje echt een straatlengte op de rest inmiddels.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hooguit dat Hotel California weer een keertje op 1 komt in dat geval
ik denk dat het de enige is die serieus kans maakt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zelfs dat vraag ik me eigenlijk af. Volgens mij heeft het Tsjechische rijmpje echt een straatlengte op de rest inmiddels.
Ja, een tragisch lotquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft trouwens ook wel een enorm triest kutjaar gehad met het verlies van zijn vrouw
Misschien als Freek op de dag vd stemweekopening overlijdtquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zelfs dat vraag ik me eigenlijk af. Volgens mij heeft het Tsjechische rijmpje echt een straatlengte op de rest inmiddels.
stom, want geweldig nummerquote:
Dat duurde lang. Moet ie eerst 1, 5 uur douchen na 2 uur de computer liedjes in laten starten?quote:
Wil je niet van die nachtmerriescenario's schetsen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Misschien als Freek op de dag vd stemweekopening overlijdt
Beide zijn leukquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:42 schreef EDMAN- het volgende:
The boys are back in town > A new kid in town
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel n genot om jan Willem weer eens live te horen, normaal mis is zn uren meestal tijdens de Top 2000
Tsjechisch rijmpje? Ik snap hem nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bohemiënquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tsjechisch rijmpje? Ik snap hem niet
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wim Kieft zou zeggen dat ie een beetje teveel in zichzelf is gaan geloven.
One night in Bangkok mag er wel weer in.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb altijd wel een zwak voor dit soort platen over Japan met ook een beetje een Aziatische sound
Ohja natuurlijkquote:
Geen toeval natuurlijk dat ze hem naar dit tijdstip hebben gezet en Jeroen KidV de ochtend solo hebben gegeven.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel n genot om jan Willem weer eens live te horen, normaal mis is zn uren meestal tijdens de Top 2000
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
One night in Bangkok mag er wel weer in.
Jeroen KidV hadden ze wel weg mogen latenquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Geen toeval natuurlijk dat ze hem naar dit tijdstip hebben gezet en Jeroen KidV de ochtend solo hebben gegeven.
Beast In Black - One Night In Tokyoquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
One night in Bangkok mag er wel weer in.
Wij gaan als het goed is komend jaarquote:
Nee joh, primaquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jeroen KidV hadden ze wel weg mogen laten
Guano Apes heeft een cover, al is dat geen metal. Beetje nu-metalquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan me niet aan het idee onttrekken dat dit als metal cover ook best goed zou kunnen klinken. Misschien iets in de richting van power metal of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |