quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wim Kieft zou zeggen dat ie een beetje teveel in zichzelf is gaan geloven.
One night in Bangkok mag er wel weer in.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb altijd wel een zwak voor dit soort platen over Japan met ook een beetje een Aziatische sound
Ohja natuurlijkquote:
Geen toeval natuurlijk dat ze hem naar dit tijdstip hebben gezet en Jeroen KidV de ochtend solo hebben gegeven.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel n genot om jan Willem weer eens live te horen, normaal mis is zn uren meestal tijdens de Top 2000
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
One night in Bangkok mag er wel weer in.
Jeroen KidV hadden ze wel weg mogen latenquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Geen toeval natuurlijk dat ze hem naar dit tijdstip hebben gezet en Jeroen KidV de ochtend solo hebben gegeven.
Beast In Black - One Night In Tokyoquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
One night in Bangkok mag er wel weer in.
Wij gaan als het goed is komend jaarquote:
Nee joh, primaquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jeroen KidV hadden ze wel weg mogen laten
Guano Apes heeft een cover, al is dat geen metal. Beetje nu-metalquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan me niet aan het idee onttrekken dat dit als metal cover ook best goed zou kunnen klinken. Misschien iets in de richting van power metal of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |