quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zijn veel smaken door elkaar, maar geloof direct dat het lekker is. Maar een brisketapparaat
Ik skip de kaas maar de rest klinkt prima!quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zijn veel smaken door elkaar, maar geloof direct dat het lekker is. Maar een brisketapparaat
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Ja en terecht, duurde wel lang.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Godver werd gebeld. Heeft Bunting nou echt verloren van Hurrell
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Jij lijdt volgens mij aan de meest ernstige vorm van autisme ooit. Hoezo niet buiten je patronen kunnen denken
Ja, terecht ook nog eens.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Godver werd gebeld. Heeft Bunting nou echt verloren van Hurrell
Sriracha saus is mijn favoriet. En dan niet die gore van Go-Tan maar van Tabasco:quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nou dit zijn wel de minder sappige stukjes (die heb je altijd) dus ik denk een paar druppies op zijn minst.
Hoe spreek jij sriracha uit?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sriracha saus is mijn favoriet. En dan niet die gore van Go-Tan maar van Tabasco:
[ afbeelding ]
Dat is net ketchup. Ga eens naar de toko voor Balduk saus. Je zal niet teleurgesteld zijnquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sriracha saus is mijn favoriet. En dan niet die gore van Go-Tan maar van Tabasco:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |