Dat zijn de betere suggesties.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn standaard broodje brisket is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het brisketapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Mijn broertje gaat met zijn schoonfamilie en ze hadden 1 kaartje over, ik dacht ach heb ik dat ook eens meegemaakt.quote:
Neem een viesdik-vlag mee.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat met zijn schoonfamilie en ze hadden 1 kaartje over, ik dacht ach heb ik dat ook eens meegemaakt.
Ik ben een open boekquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij zegt ook zonder problemen dat hij Amstel drinkt.
Eerlijk? Volgens mij is het retegezellig.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat met zijn schoonfamilie en ze hadden 1 kaartje over, ik dacht ach heb ik dat ook eens meegemaakt.
Saus is meestal wel lekker ja maar als vlees echt echt goed is heb ik m liever zonder saus en met enkel een rub of zout en peper. Denk dat ik met oud en nieuw de kamado weer eens aanslingerquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Klopt, zijn de knoflook aardappeltjes van gister. En mag wel wat BBQ saus door toch?
brood is helaas niks bijzonders
Ik ga lekker anoniem en zeg ook niet welk uur, ben geen aapje in de dierentuinquote:
Ja precies, even biertje doen niks mis mee.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Eerlijk? Volgens mij is het retegezellig.
Moest lachen om brisketapparaatquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn standaard broodje brisket is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het brisketapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Nou dit zijn wel de minder sappige stukjes (die heb je altijd) dus ik denk een paar druppies op zijn minst.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Saus is meestal wel lekker ja maar als vlees echt echt goed is heb ik m liever zonder saus en met enkel een rub of zout en peper. Denk dat ik met oud en nieuw de kamado weer eens aanslinger
Dat zijn veel smaken door elkaar, maar geloof direct dat het lekker is. Maar een brisketapparaatquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Da's vreemder dan Nathan Derryquote:
quote:Voor het bereiden van brisket wordt meestal een barbecue (smoker), kamado of oven gebruikt. Er is geen specifiek "brisket apparaat", maar eerder een verscheidenheid aan kooktoestellen en accessoires die geschikt zijn voor de vereiste 'low & slow'-bereidingsmethode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |