Moet het algoritme van youtube maar andere wedstrijden van Heydon bovenaan zettenquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet dat nou, geconfronteerd worden met die lelijke machineworp van Lewis?
Teachers ben ik ook over te sprekenquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik vind teachers stiekem best te drinken
Van Wim-Lex moesten wij ons minder laten leiden door algoritmes.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Moet het algoritme van youtube maar andere wedstrijden van Heydon bovenaan zetten
Ah, ik had het alleen nodig om een weekeinde aan wedstrijden te volgen en dat ging via een uitnodigingslink, vond dat nog wel makkelijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou het is volgens mij meer bedoeld voor groepen. En die groepen vinden werkt helemaal gaar want de zoekfunctie is drie keer niks. Moet je via obscure websites aan werk enzo. Helemaal flut. Daarnaast heeft 80% van mijn contacten het niet. Heb het twee keer geprobeerd maar ook klaar mee.
Lekker hoor. Wat voor broodje gebruik je daarvoor?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:23 schreef vul_maar_in het volgende:
Oven staat aan, nog wat aardappeltes erbij en zo lekker broodje brisket maken
Verdorie, ik dacht dat Canadese ook met een E erin wasquote:
Ook alleen al de opmerking: "Naar het top2000 café geweest", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je darts kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ben je trouwens al naar het top2000 cafe geweest?
Nee, dinsdagquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ben je trouwens al naar het top2000 cafe geweest?
Ja allemaal leuk enzo, maar Woud ging echt toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Naar het top2000 café geweest", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je darts kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat.
SOWquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Naar het top2000 café geweest", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je darts kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat.
Klopt, zijn de knoflook aardappeltjes van gister. En mag wel wat BBQ saus door toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lekker hoor. Wat voor broodje gebruik je daarvoor?
Aardappeltjes los erbij denk ik toch. Sausje op de brisket? Of heeft ie dat niet nodig
Het top2000 cafe moet nu al bezig zijn met volgend seizoenquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, ik ga echtquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk enzo, maar Woud ging echt toch?
Vretenquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarmee
Twijfel of ik morgen op de weegschaal ga
Mijn standaard broodje brisket is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lekker hoor. Wat voor broodje gebruik je daarvoor?
Aardappeltjes los erbij denk ik toch. Sausje op de brisket? Of heeft ie dat niet nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |