Lul niet zo dom man.quote:Op zondag 28 december 2025 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel snel. Misschien moet er gewoon wat veranderd worden.
India zou er bij moeten en dan bijvoorbeeld UK of France weg.
[..]
Uk en Frankrijk sowieso weg. Duitsland misschien er in.
Iederland zal dit doen.quote:Op zondag 28 december 2025 20:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan gebruikt Rusland meteen haar vetorecht...
Exact.quote:Op zondag 28 december 2025 20:38 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Iederland zal dit doen.
Die hele veiligheidsraad is een overblijfsel van het idee dat er kolonieen zijn. ze doen absoluut niks om oorlogen te voorkomen. Sterker nog Rusland doet er alles aan om chaos te behouden met hun Veto.
Macht binnen eigen grenzen.quote:Op zondag 28 december 2025 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
Alternatief systeem obv macht naar verhouding populatie?
Gewoon binnen de lijntjes kleuren.quote:Op zondag 28 december 2025 20:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Macht binnen eigen grenzen.
En niet binnen die van de buurman.
Zijn de eerste kruisraketten van deze avond al op weg naar Kyiv?quote:Op zondag 28 december 2025 20:44 schreef CruzerXtreme het volgende:
Met wat geluk is er voor nieuwjaar vrede.
Ga maar weer Duits lerenquote:Op zondag 28 december 2025 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
Alternatief systeem obv macht naar verhouding populatie?
Ik weet ho het ontstaan is. Maar nu bedoel ikquote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toen de VN werd opgericht was India nog een Engelse kolonie he.
Eindelijk deze gekeken. Vond het een goede film, laat precies zien hoe het is en hoe soldaten met elkaar omgaan.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:15 schreef Black_Baron het volgende:
Deze gisteren gekeken.
Een van de betere docu's, als je ook geïnteresseerd bent in de Russische kant. Er wordt een Russisch battalion gevolgd. En je ziet het slechte aansturen, de chaos en de ellende van de Russen. Het eindigt met huilende vaders bij het Russische graf van hun zoon.
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Wat is het doel dan, moeten mensen medelijden krijgen met deze Russische soldaten? Ik zie niemand protesteren in Rusland, dus ze vinden het ergens wel acceptabel om een ander land en haar bevolking te verzieken.quote:Op zondag 28 december 2025 21:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Eindelijk deze gekeken. Vond het een goede film, laat precies zien hoe het is en hoe soldaten met elkaar omgaan.
Vond het geen propagandafilm want het plaatje dat geschetst wordt is niet hoe het Kremlin het Russische leger of deze oorlog zal willen presenteren, al hebben ze het mogelijk wel goedgekeurd.
Het laat wel zien dat Russische soldaten ook gewoon mensen zijn met hun eigen struggles en verlangens. Dat kun je propaganda vinden maar is m.i. evident.
Deze film laat gewoon zien hoe de oorlog is door de ogen van gewone soldaten. Dat is het doelquote:Op zondag 28 december 2025 21:24 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Wat is het doel dan, moeten mensen medelijden krijgen met deze Russische soldaten? Ik zie niemand protesteren in Rusland, dus ze vinden het ergens wel acceptabel om een ander land en haar bevolking te verzieken.
Net zo gezellig als het gemiddelde gourmet kerstdiner met allerlei irritante familieleden. Trump pakt meteen alle garnalen en doet ze in zijn pannetje.quote:
even mailen naar forum@fok.nlquote:Op zondag 28 december 2025 21:54 schreef Skysheriff het volgende:
Werd uitgelogd en krijg geen mail met een nieuw wachtwoord dus maar een nieuw account.
Nou nee...quote:Op zondag 28 december 2025 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel snel. Misschien moet er gewoon wat veranderd worden.
India zou er bij moeten en dan bijvoorbeeld UK of France weg.
[..]
Uk en Frankrijk sowieso weg. Duitsland misschien er in.
Wat is er mis met democratie toepassen?quote:Op zondag 28 december 2025 19:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar wat dan? Stemmen op basis van bevolkingsgewicht? Dan leggen India en China weer bovenmatig gewicht op de plank.
Sterker nog: binnen de navo wordt niet eens gestemd maar moet over alles consensus zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 22:16 schreef sp3c het volgende:
binnen de navo heeft luxemburg net zoveel stemrecht als de VS
dus kan wel
das een ander argumentquote:Op zondag 28 december 2025 22:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Sterker nog: binnen de navo wordt niet eens gestemd maar moet over alles consensus zijn.
Dit werkt omdat het gelijkgezinde landen zijn. Bij de VB is dat dan gelijk aan iedereen veto geven. Zal er nooit 1 besluit genomen worden
Dat gaat nog lastiger, merken we. Hoe groter hoe onstuurbaarderquote:Op zondag 28 december 2025 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
das een ander argument
maar het kan wel degenlijk, EU is een ander voorbeeld
Laat ik dan zeggen: het kan nooit werkenquote:Op zondag 28 december 2025 22:23 schreef sp3c het volgende:
ja je verschuift de doelpalen
je zegt dat het niet kan, ik gaf je twee voorbeelden waarbij het wel kan, waar luxemburg lid van is en waarbij het gewoon werkt
kan welquote:Op zondag 28 december 2025 22:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Laat ik dan zeggen: het kan nooit werken
Wel jammer de potentie is er.quote:Op zondag 28 december 2025 22:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat gaat nog lastiger, merken we. Hoe groter hoe onstuurbaarder
Beter stellen we eerst intern orde op zaken. Het heeft geen enkele zin om in het buitenland onze macht te uiten als we de controle over onze eigen grote steden aan het verliezen zijn,quote:Op zondag 28 december 2025 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel jammer de potentie is er.
Juist de mooie eigengereidheid van landen werkt de EU nu tegen als machtsblok omdat ze geen snelle harde beslissingen als blok kunnen nemen.
Was vanochtend 2,5u aan het sporten en toen dacht ik daar aan.
We zijn de grondleggers van de westerse wereld en van de welvaart en zijn nu de eersten die daar aan onderdoor gaan, omdat we de voorlopers en grondleggers zijn.
Neem nu vechtsbereidheid, dienstplicht en uitzending.
Ga je dit verbeteren en pomp je (veel) meer geld in ondernemen en tech (ipv groene dromen en mensenrechten) dan wordt je snel weer het machtsblok van de wereld.
In mijn gedachten gaan we ook gewoon weer militair ontzettend aansterken en onze macht proactief uiten in het buitenland
Daar ging ik te snel overheen, inderdaad is dat nr1 prio in alles. Al die linkse gedachten moeten eruit, pro actief deporteren, wie niet de cultuur van Europa wil volgen zo snel mogelijk uitzetten. Dus willen werken, de moskee opgeven, je gedragen.quote:Op zondag 28 december 2025 22:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Beter stellen we eerst intern orde op zaken. Het heeft geen enkele zin om in het buitenland onze macht te uiten als we de controle over onze eigen grote steden aan het verliezen zijn,
Onze zwakte zijn we zelf, niet een of andere gezochte vijand in het buitenland
Laat de moslims fijn hun leven leiden in hún islamitische landen wat mij betreft.quote:Op zondag 28 december 2025 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar ging ik te snel overheen, inderdaad is dat nr1 prio in alles. Al die linkse gedachten moeten eruit, pro actief deporteren, wie niet de cultuur van Europa wil volgen zo snel mogelijk uitzetten. Dus willen werken, de moskee opgeven, je gedragen.
En als we die trein eenmaal hebben draaien en tegelijkertijd een enorm leger hebben zullen er wel landen tegenstribbelen. Daar kunnen we mooi oefenen met zware kracht en aanvallen op islamitische honden en de boel zuiveren en grondstoffen winnen, en tegelijkertijd de waardeloze figuren dumpen die nu de boel hier vervuilen.
E; Laat ook maar dit gaat niet over oekrainequote:Op zondag 28 december 2025 22:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Laat de moslims fijn hun leven leiden in hún islamitische landen wat mij betreft.
Asielmigratie is de gemene deler waarom het westen wankelt.quote:Op zondag 28 december 2025 22:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Beter stellen we eerst intern orde op zaken. Het heeft geen enkele zin om in het buitenland onze macht te uiten als we de controle over onze eigen grote steden aan het verliezen zijn,
Onze zwakte zijn we zelf, niet een of andere gezochte vijand in het buitenland
Nee?..quote:Op zondag 28 december 2025 22:49 schreef Skysheriff het volgende:
[..]
Joden terug naar Israel?
(hoor ik jou zeggen)
Mail ons ff zoals php zegt, dan duik ik er in.quote:Op zondag 28 december 2025 21:54 schreef Skysheriff het volgende:
Werd uitgelogd en krijg geen mail met een nieuw wachtwoord dus maar een nieuw account.
Ik denk dat de betutteling ook een grote rol speeltquote:Op zondag 28 december 2025 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Asielmigratie is de gemene deler waarom het westen wankelt.
En het gezwam over mensenrechten. We mogen niet eens mensen terugsturen naar Belgiëquote:Op zondag 28 december 2025 22:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat de betutteling ook een grote rol speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |