De hybride oorlog is er allang. Het is niet zo dat we er niks mee te maken hebben totdat de tanks bij Oldenzaal de grens over rollen ofzo.quote:Op zondag 28 december 2025 13:03 schreef sp3c het volgende:
moeten ze eerst door Oekraine heen zien te komen dus voorlopig nog niet
Die clown is nog in staat om een stad als Norilsk op te hemelen.quote:Op zondag 28 december 2025 12:33 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Zet eens een speld ergens willekeurig aan de rand van Moskou of er buiten. Zo’n armzalige bende dat zelfs Crooswijk daar nog bij verbleekt.
Schijnbaarquote:Op zondag 28 december 2025 13:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De hybride oorlog is er allang. Het is niet zo dat we er niks mee te maken hebben totdat de tanks bij Oldenzaal de grens over rollen ofzo.
Dit ja. Zeg ik al jaren maar wordt altijd weggelachen.quote:Op zondag 28 december 2025 13:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De hybride oorlog is er allang. Het is niet zo dat we er niks mee te maken hebben totdat de tanks bij Oldenzaal de grens over rollen ofzo.
Of via Wit-Rusland Polen in.quote:Op zondag 28 december 2025 13:03 schreef sp3c het volgende:
moeten ze eerst door Oekraine heen zien te komen dus voorlopig nog niet
Ik vind een uitspraak als “het is niet onze oorlog” daarom ook grenzeloos naïef. Er worden verkiezingen beïnvloed, partijen gefinancierd, kabels kapotgetrokken en jongeren geronseld voor allerlei spionageklusjes.quote:Op zondag 28 december 2025 13:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit ja. Zeg ik al jaren maar wordt altijd weggelachen.
Ja, '91 redux.quote:Op zondag 28 december 2025 14:02 schreef Lospedrosa het volgende:
De vraag is, hoe gaat dit allemaal aflopen?
Alla de koude oorlog en lachen we er later om?
Nee hoor.quote:Op zondag 28 december 2025 13:25 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Daar erken je dus (impliciet) de Russische aanspraak op Oekraïne mee.
Ik kwam met mijn willekeurige speld hier uit:quote:Op zondag 28 december 2025 12:33 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Zet eens een speld ergens willekeurig aan de rand van Moskou of er buiten. Zo’n armzalige bende dat zelfs Crooswijk daar nog bij verbleekt.
Ook in Norilsk zijn er mooie gebouwen: https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3Dquote:Op zondag 28 december 2025 13:25 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Die clown is nog in staat om een stad als Norilsk op te hemelen.
Als dat waar is de vraag of we überhaupt nog van soeverein (het recht van een bestuursorgaan om het hoogste gezag uit te oefenen zonder dat verantwoording is verschuldigd aan een ander orgaan) kunnen spreken.quote:Op zondag 28 december 2025 14:05 schreef -XOR- het volgende:
Sowieso is het als gemeenschap van staten wel 'onze oorlog' als een soevereine staat zonder gegronde reden een andere aanvalt en bezet/inneemt, nota bene op ons eigen continent.
OHCHR rapporteerde 53,006 burgerdoden tot 31 october jongstleden in deze oorlog en het aantal verkeersdoden op jaarbasis ligt rond de 3000.quote:Op zondag 28 december 2025 11:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou kun je het aantal verkeersdoden en aantal doden door drones even naast elkaar leggen. Vallen er 100.000+ verkeersdoden per jaar daar?
Deze oorlog loopt af dat we leven in een multi polaire wereldorde en de liberale hegemonie niet meer bestaat.quote:Op zondag 28 december 2025 14:02 schreef Lospedrosa het volgende:
De vraag is, hoe gaat dit allemaal aflopen?
Alla de koude oorlog en lachen we er later om?
Doet Rusland helemaal gekke dingen, gaat massaal aanvallen en verliest daardoor veel en dreigt financieel te klappen en gaat uit frustratie met nukes op Europese steden gooien?
Poetin wordt oud treedt af en de bevolking wil een andere wind en meer westerse aansluiting?
Tegelijkertijd een scheef oog naar China die ook wel wat ambities heeft en de VS die daar helemaal triggerhappy op inspringt als het zover is.
Maar al met al, alvast de beste wensen voor 2026!
Stilte voor de storm. We zijn slechts aan het warmlopen.quote:Op zondag 28 december 2025 13:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Schijnbaar
Je merkt er alleen weinig van
Poah litertje euro 95 voor ¤0,50quote:Op zondag 28 december 2025 15:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik kwam met mijn willekeurige speld hier uit:
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
2018 he.quote:Op zondag 28 december 2025 15:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poah litertje euro 95 voor ¤0,50
Ja sure, ik ga nog geen noodpakketje klaarzettenquote:Op zondag 28 december 2025 15:55 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Stilte voor de storm. We zijn slechts aan het warmlopen.
Het is allemaal wat zeg.quote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind een uitspraak als “het is niet onze oorlog” daarom ook grenzeloos naïef. Er worden verkiezingen beïnvloed, partijen gefinancierd, kabels kapotgetrokken en jongeren geronseld voor allerlei spionageklusjes.
Gaat u maar rustig slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |