Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Oliebollen gekochtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O lekker heb ik ook wel zin in, ben helemaal geen oliebollen eter maar heb er van het jaar al 4 op bij de bakker gekocjhtquote:
![]()
Oekraïne: een derde van Kiev zonder verwarming na aanval Rusland
Arme mensen, wanneer houdt het daar eens opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaaaa kopenquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker heb ik ook wel zin in, ben helemaal geen oliebollen eter maar heb er van het jaar al 4 op bij de bakker gekocjhtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Iddquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:18 schreef Dotteke het volgende:
Oekraïne: een derde van Kiev zonder verwarming na aanval Rusland
Arme mensen, wanneer houdt het daar eens op
Ik word er naar vanWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Ja vreselijk, het blijft maar doorgaan en doorgaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk, het blijft maar doorgaan en doorgaanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En het is daar al net zo koud bbbrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-12-2025 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Deze zou je ook &&&^^%*)(&*^^* man o man wat een lafbekken om zo oude man te pakken in zijn eigen huis.
Beelden van mannen die 96-jarige met geweld overvallen in Almere
Toen de bewoner de deur opende, werd hij direct hard geschopt en geslagen. "Op een gegeven moment krijg ik ook een vuistslag op mijn mond. Mijn gebit lag in gruwelen. Ik proefde bloed en alles deed pijn", zegt de man tegen Opsporing Verzocht.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)et-geweld-overvallenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig leeft hij nogWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Met een trauma waarschijnlijk. Die man schrikt zich volgens mij iedere keer dat de bel gaat nu.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met een trauma waarschijnlijk. Die man schrikt zich volgens mij iedere keer dat de bel gaat nu.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ZIeligWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn dat er rook naar binnen komt. Van de houtkachel
…Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is hier weer druk in de tuin met de vogeltjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er mag ook geen hout meer verstookt worden toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
Fijn dat er rook naar binnen komt. Van de houtkachel
…
Liep eergisteren bij mijn dochter in de straat, daar waren ze ook hout het branden ergens binnen. Stonk welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier welquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er mag ook geen hout meer verstookt worden toch?
Liep eergisteren bij mijn dochter in de straat, daar waren ze ook hout het branden ergens binnen. Stonk wel
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ziet er altijd wel leuk uit Een paar maanden terug had ik steeds een eekhoorntje in de tuin. Helaas is hij doodgeredenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Je hebt aardig wat bij elkaar gesprokkeld alquote:
MiddagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Als ik nooit meer terug kom. Leuk jullie gekend te hebben.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoezo nooit meer terug kom?quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:11 schreef Moeraskat het volgende:
Als ik nooit meer terug kom. Leuk jullie gekend te hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Smakelijk dan maarOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kachel rook. En ik haat rook/ brandende dingenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kater staat allemaal de plukken aan dat ding. Heel het huis staat blauw.
Rookmelder boven ging al afWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O, dat kan ik mij voorstellen. Heb hier een keer brand gehad vorig jaar hoeft voor mij ook geen tweede keer meerquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kachel rook. En ik haat rook/ brandende dingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
o lekker dan, doe maar wat ramen opzetten voor de rookquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:14 schreef Moeraskat het volgende:
Kater staat allemaal de plukken aan dat ding. Heel het huis staat blauw.
Rookmelder boven ging al afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben echt bang voor schoorsteenbrand maar die man mietert alles in de kachel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat kan ik mij voorstellen. Heb hier een keer brand gehad vorig jaar hoeft voor mij ook geen tweede keer meer
Kan daar echt kwaad om worden.
“Je mag alleen schoon hout stoken”
- geeft niks joh
“ WEL!”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Voor en achterdeur net eventjes. Maar anders lopen de katten weg.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o lekker dan, doe maar wat ramen opzetten voor de rook
We hebben geen ramen die open kunnen benedenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker zo eigenwijsjequote:Op zaterdag 27 december 2025 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben echt bang voor schoorsteenbrand maar die man mietert alles in de kachel.
Kan daar echt kwaad om worden.
“Je mag alleen schoon hout stoken”
- geeft niks joh
“ WEL!”Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O das kut dan. Hangt er zeker ook zo rolhoutverbrand luchtje in huisquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor en achterdeur net eventjes. Maar anders lopen de katten weg.
We hebben geen ramen die open kunnen benedenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Idd ..quote:
Ik heb al genoeg slecht spul ertussenuit gehaald en weggesmeten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En straks is je hele huis afgefikt en is hij verbaasd hoe het toch kan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Idd ..
Ik heb al genoeg slecht spul ertussenuit gehaald en weggesmeten.
Maar misschien is hij nu wel wakker geworden
Ik heb gezegd dat ik hem niet meeer aan wilquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En straks is je hele huis afgefikt en is hij verbaasd hoe het toch kan.
Maar misschien is hij nu wel wakker geworden
Tot de veger komtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En, luistert hij?quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik hem niet meeer aan wil
Tot de veger komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoop het anders pikstrafquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zal hij daar wakker van liggen denk jequote:
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal hij daar wakker van liggen denk jeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan zal ik als ik jou was die straf vaker ten uitvoer brengenquote:
![]()
toen was er.....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O lekker, dat kan ik iedere dag wel eten, maar dan zelf gemaakte niet die diepvries of van de cafetariaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij hebben een heel lekkere frietboer. Dikke krokante zelfgemaakte boeren friet![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat kan lekker zijn, alleen tegenwoordig bakken ze ze in de schil en dat vind ik dan weer niet lekker.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
Wij hebben een heel lekkere frietboer. Dikke krokante zelfgemaakte boeren friet![]()
![]()
Hier zitten er drie die zelf bakken, twee met schil een zonder. Daar wil ik nog wel eens een halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee zonder schilquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan lekker zijn, alleen tegenwoordig bakken ze ze in de schil en dat vind ik dan weer niet lekker.
Hier zitten er drie die zelf bakken, twee met schil een zonder. Daar wil ik nog wel eens een halen![]()
En met stoofvlees![]()
![]()
Lekker hoor. Maak ik ook wel eens een belgisch stoofpotjequote:Op zaterdag 27 december 2025 16:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee zonder schil![]()
En met stoofvlees![]()
![]()
Hmmmmquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor. Maak ik ook wel eens een belgisch stoofpotjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker hoor, ik heb het een keer met de multicooker geprobeerd, maar ik kan het niet lekker krijgen daarinquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: