Hoop het anders pikstrafquote:
Zal hij daar wakker van liggen denk jequote:
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal hij daar wakker van liggen denk je
Dan zal ik als ik jou was die straf vaker ten uitvoer brengenquote:
Dat kan lekker zijn, alleen tegenwoordig bakken ze ze in de schil en dat vind ik dan weer niet lekker.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
Wij hebben een heel lekkere frietboer. Dikke krokante zelfgemaakte boeren friet![]()
![]()
Nee zonder schilquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan lekker zijn, alleen tegenwoordig bakken ze ze in de schil en dat vind ik dan weer niet lekker.
Hier zitten er drie die zelf bakken, twee met schil een zonder. Daar wil ik nog wel eens een halen
Lekker hoor. Maak ik ook wel eens een belgisch stoofpotjequote:Op zaterdag 27 december 2025 16:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee zonder schil![]()
En met stoofvlees![]()
![]()
Hmmmmquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor. Maak ik ook wel eens een belgisch stoofpotje
Lekker hoor, ik heb het een keer met de multicooker geprobeerd, maar ik kan het niet lekker krijgen daarinquote:
Jammerquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik heb het een keer met de multicooker geprobeerd, maar ik kan het niet lekker krijgen daarin
O jee mensen uit de buurt van MK blijven dan maarquote:
Een keer een weddenschap verloren? Zo van "Ik eet mijn schoen op als <een item> niet waar is".quote:
Is al lang niet meer geweestquote:
Kosmische weddenschap jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een keer een weddenschap verloren? Zo van "Ik eet mijn schoen op als <een item> niet waar is".
Ik heb net rijst op met verse roerbakgroenten en satequote:
Dat had ik gister gekookt (zo'n nasi verspakket voor 2 a 3 personen), en ik heb de wokpan net op het aanrecht gezet om te ontdooien om straks de rest op te eten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net rijst op met verse roerbakgroenten en sate
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee mensen uit de buurt van MK blijven dan maar
Alstublieftquote:
Je had geluk. Ik was verslag aan het schrijven voor de bondgenoten poste het al per ongeluk hierquote:
Wat?quote:
ja maar als je zo gehelpen kregt ,quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Mario denkt vermoedelijk dat ik hem niet meer kan inhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |