Dat is ook de reden dat ik echt niet meer keek. Sws hou ik de hedendaagse muziek niet echt bij. Kijk ook maar naar mijnquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Met muziek uitzenden waren ze al jaren gestopt. MTV was al dood maar ze wisten het zelf nog niet
Ik kan me Nicks herinneren van zo'n verhaal van Peacemanquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja echt hè?
@:peaceman Stevie Nicks kan nog wel zingen toch?
Magere Hein gaat het nog druk krijgen met al die oudere artiesten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
83 zelfs. Magere Hein wacht in de coulissen
Echt hequote:Op zaterdag 27 december 2025 14:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij loopt ook minder snel. Lui mens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Wie weet komt het nog aan bod...quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan me Nicks herinneren van zo'n verhaal van Peaceman
On the run de verkeerde kant opquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:15 schreef camilero het volgende:
Deze voelt ook wel alsof ie een paar dagen te vroeg komt, eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:16 schreef Isorden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:16 schreef peaceman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
XAVI SIMONS
Bij Ji-Sung deden ze deze ook toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat had niet bepaald gehoeven.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:17 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Origineel van Charley Lownoise&Mental Theo
Dit klinkt niet echt als death metal voor mij hoorquote:
Nee, dat was een anderequote:Op zaterdag 27 december 2025 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Ji-Sung deden ze deze ook toch?
We worden belachelijk gemaakt in het dartstopic. Ik stel een invasie voorquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik betwijfel het als ik weleens een blik werp op het top2000 topic. Die mensjes nemen zichzelf en die lijst enorm serieus ouwe reus.
Das dePECHe....quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:18 schreef essnhills het volgende:
Ik ben vergeten om op Depeche Mode te stemmen
quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
XAVI SIMONS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voebalquote:![]()
Ze komen maar hier heen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We worden belachelijk gemaakt in het dartstopic. Ik stel een invasie voor
Darts vind ik toch kut, kan me geen reet schelen wat ze denkenquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit gaat heel gek klinken....quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:19 schreef essnhills het volgende:
Niet op deze, meestal stem ik op precious
Waaaaatquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit gaat heel gek klinken....
Maar die ken ik niet
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 04:50 schreef Eightyone het volgende:
[ afbeelding ]
https://x.com/riisjart/status/2004187384389525539?s=20
WAAR WAAR kom we gaan ze slopenquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
het wordt nu wel heel erg om de "fijne kerstdagen" te vervangen he.quote:
Welke film??quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:21 schreef laxus13 het volgende:
Goedemiddagnet terug van 4 uur bioscoop
Zat je naar een Koreaanse film uit de jaren 50 te kijken?quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:21 schreef laxus13 het volgende:
De nieuwe avatarquote:
Naar Seven Samurai geweest?quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:21 schreef laxus13 het volgende:
incl pauze?quote:
Dat is hier wel een guilty pleasure hoorquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Over DEUTSCHE SCHALLPLATTE en meubelstukken gesproken, wanneer gaat Oimara - Wackelkontakt enteren in de lijst?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
WÄR ICH EIN MÖBELSTÜCK, DANN WÄR ICH EINE LAMPE AUS DEN SIEBZIGERN!!!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
De bioscoop kan niet wachten tot 2026?quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:21 schreef laxus13 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De bioscoop kan niet wachten tot 2026?
Haha onder de plak niet maar de t2000 vind ze niet veel aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
Gelukkig welquote:
matig he?quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:24 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, dit nummer bestond ook nog
Ow oeps.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:24 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Haha onder de plak niet maar de t2000 vind ze niet veel aan
twee boterhammen met hemaworst is hier de maaltijd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:24 schreef peaceman het volgende:
Heb maar even wat te eten gepakt...
DEZE kunnen ze krijgenquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fix You.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:25 schreef Isorden het volgende:
Naast BHS de enige bijdrage van Chris deze lijst denk ik?
Lekker.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
twee boterhammen met hemaworst is hier de maaltijd.
Spoonman, de beste van S niet erin? Smakeloos Nederland.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:25 schreef Isorden het volgende:
Naast BHS de enige bijdrage van Chris deze lijst denk ik?
1x Soundgardenquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Spoonman, de beste van S niet erin? Smakeloos Nederland.
* Isorden kijkt op de klokquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:26 schreef alopio het volgende:
Is het trouwens al tijd voor bier?
Ik vraag dit voor een vriend
Het is vast wel ergens al 17 uur.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:26 schreef alopio het volgende:
darts is al begonnen toch? dan mag tquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:26 schreef alopio het volgende:
Het is ergens wel 16:00 uur dus ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:26 schreef alopio het volgende:
Wij eten ook zalm vanavondquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:26 schreef peaceman het volgende:
Ik ben niet hongerig, want ik eet lekker zalm
Smakelijk! Hier een lekkere quiche in de ovenquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:26 schreef peaceman het volgende:
Ik ben niet hongerig, want ik eet lekker zalm
de strekking is: goed etenquote:
Dan begin ik maarquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
* Isorden kijkt op de klok
Yup, t is al 12 uur geweest.
komt wel dichtbij zoquote:
Je hebt net die 15 procent achter de kiezen, je hebt toch niet serieus alweer zin in bier?quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:26 schreef alopio het volgende:
Dat was gisteravond. Die is al verteerd hoorquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je hebt net die 15 procent achter de kiezen, je hebt toch niet serieus alweer zin in bier?
https://www.ishetaltijdvoorpils.nl/quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:26 schreef alopio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |