oh balen welquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ZOU Paul live gaan zien.... maar toen kwam Corona...
Ticket nog gekocht op aandringen van dit topic destijds
goed planquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pak je kansen @:peaceman
Als je naar se bank bent verbannen gewoon stiekem in bed kruipen als ze slaapt
Met muziek uitzenden waren ze al jaren gestopt. MTV was al dood maar ze wisten het zelf nog nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wist niet dat MTV ging stoppen...![]()
![]()
![]()
Keek er ook al twintig jaar niet meer naar
Nee dat niet, die mag niet naar boven.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als er iets in je rug prikt denk je dat t de kat is?
Nee hij was 64quote:
Ja, dat concert is ook gewoon helemaal geannuleerd... nooit meer ingehaald....quote:
Je moet t tegenworodig alleen nog doen voor het feit dat je erbij bent geweest want qua stem is t volgens mij niet veel meerquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ZOU Paul live gaan zien.... maar toen kwam Corona...
Ticket nog gekocht op aandringen van dit topic destijds
Als je er rekening mee houd dat de beste man 80 is geweest vergeef ik hem dat graagquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je moet t tegenworodig alleen nog doen voor het feit dat je erbij bent geweest want qua stem is t volgens mij niet veel meer
83 zelfs. Magere Hein wacht in de coulissenquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als je er rekening mee houd dat de beste man 80 is geweest vergeef ik hem dat graag
Schandalig dat hij niet meer klinkt als tijdens zijn hoogtijdagenquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als je er rekening mee houd dat de beste man 80 is geweest vergeef ik hem dat graag
maken ze toch weer een kopie?quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
83 zelfs. Magere Hein wacht in de coulissen
Rabbering?quote:
Hij loopt ook minder snel. Lui mensquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schandalig dat hij niet meer klinkt als tijdens zijn hoogtijdagen
Ja echt hè?quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schandalig dat hij niet meer klinkt als tijdens zijn hoogtijdagen
die heb ik geloof ik nog nooit live gezienquote:
Dat had ik met Moondance op eerste kerstdagquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:15 schreef camilero het volgende:
Deze voelt ook wel alsof ie een paar dagen te vroeg komt, eigenlijk
Ik zeg Nicks.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja echt hè?
@:peaceman Stevie Nicks kan nog wel zingen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |