Ik moet altijd aan een seriemoordenaar denken bij die naam.quote:
Dat was niet het enige wat gekaapt werd rondom 911.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
en toch is het verhaal van dat nummer wel bizar. gekaapt na 9-11, wat niet hetzelfde is als 6-7
Poolse namen zien er standaard uit alsof een kat over het toetsenbord heeft gelopen.quote:
pijnlijk waar jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was niet het enige wat gekaapt werd rondom 911.
Ja alle MTV kanalen gaan eind dit jaar op zwart. Jammer, ik wilde MTV 80s nog wel eens aanzetten voor de achtergrond.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wist niet dat MTV ging stoppen...![]()
![]()
![]()
Keek er ook al twintig jaar niet meer naar
Ik merk soms niet eens of hij in bed ligt of niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht dat @:diaan73 dan wel lekkerder slaapt?
I WANT MY MTVVVVVVVVVVquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja alle MTV kanalen gaan eind dit jaar op zwart. Jammer, ik wilde MTV 80s nog wel eens aanzetten voor de achtergrond.
Hebben ze allemaal een andere iso-waarde?quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:11 schreef Isorden het volgende:
Ik heb niet echt een eigen lijst gemaakt maar deze zou in de Iso top 1000 toch zeker in de top 10 staan.
Het verval trad wel eerder in, maar Overcome is wel de definitieve ineenstorting geweestquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen waren ze toch al even bezig. Dit is van hun vierde album en Overcome kwam later
Als er iets in je rug prikt denk je dat t de kat is?quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik merk soms niet eens of hij in bed ligt of niet.
Pak je kansen @peacemanquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik merk soms niet eens of hij in bed ligt of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |