Dat is ook de reden dat ik echt niet meer keek. Sws hou ik de hedendaagse muziek niet echt bij. Kijk ook maar naar mijnquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Met muziek uitzenden waren ze al jaren gestopt. MTV was al dood maar ze wisten het zelf nog niet
Ik kan me Nicks herinneren van zo'n verhaal van Peacemanquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja echt hè?
@:peaceman Stevie Nicks kan nog wel zingen toch?
Magere Hein gaat het nog druk krijgen met al die oudere artiesten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
83 zelfs. Magere Hein wacht in de coulissen
Echt hequote:Op zaterdag 27 december 2025 14:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij loopt ook minder snel. Lui mens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Wie weet komt het nog aan bod...quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan me Nicks herinneren van zo'n verhaal van Peaceman
On the run de verkeerde kant opquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:15 schreef camilero het volgende:
Deze voelt ook wel alsof ie een paar dagen te vroeg komt, eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:16 schreef Isorden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:16 schreef peaceman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
XAVI SIMONS
Bij Ji-Sung deden ze deze ook toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat had niet bepaald gehoeven.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:17 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Origineel van Charley Lownoise&Mental Theo
Dit klinkt niet echt als death metal voor mij hoorquote:
Nee, dat was een anderequote:Op zaterdag 27 december 2025 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Ji-Sung deden ze deze ook toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |