Er is nog een tweede omloop.quote:
Denk niet dat er buiten Diniz iemand aan deze tijd kan komenquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:47 schreef Marcoss het volgende:
Wel vergelijkbaar met het NK, toen knalde de Boo er een 33'er uit in de 2e omloop
Ze wacht best wel lang.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Westenbroek bewoog overduidelijk?
wij worden kampioen! olee olee!quote:
Daarvoor maakt het niet uit inderdaad, maar denk dat de Boo wel heel graag wil winnenquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Denk niet dat er buiten Diniz iemand aan deze tijd kan komen
Yep en 500 (2) staat 11e in de matrix. De Boo is wel zeker lijkt me.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Denk niet dat er buiten Diniz iemand aan deze tijd kan komen
Met een paar dubbelen wel, ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep en 500 (2) staat 11e in de matrix. De Boo is wel zeker lijkt me.
Van Kramer hoorde je altijd dat hij confronterend en hard kon zijn, voor zichzelf en tegenover anderen/ploeggenoten. En dan hoor je vertrekkende schaatsers over dat ze dat daar wel eens moeite mee hadden (om later soms weer te zeggen dat ze een schop onder hun kont nodig hadden als het een tijdje niet liep).quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Op welke manier waren ze een hork ?
En normaal gesproken is hij dat zelf ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met een paar dubbelen wel, ja.
Ik verlang terug naar Juf Anouk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:08 schreef wimderon het volgende:
Schouten is de volgende nietszeggende toevoeging.
En heeft - en dat is op tv relevant - een niet zo prettige stemquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:08 schreef wimderon het volgende:
Schouten is de volgende nietszeggende toevoeging.
Ik zie niemand van deze dames een medaille pakken in Turijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:09 schreef Faraday01 het volgende:
Hier gaat sowieso een serieuze kanshebbers op een medaille in Turijn sneuvelen
Waarom is Wust er vandaag niet?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verlang terug naar Juf Anouk.
Jaja, deze afstand en niet deze ritquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie niemand van deze dames een medaille pakken in Turijn.
Ik denk dat ze wat willen rouleren met de analytici.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarom is Wust er vandaag niet?
Wust >>>>>>>>>>> Schoutenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat willen rouleren met analytici.
Denk dat ze een beetje rouleren deze dagen. En ze benoemden aan het begin al dat Schouten op deze afstand ook regerend kampioen isquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarom is Wust er vandaag niet?
W|ust is meestal ook wel van de clichés, wat dat betreft is voornamelijk Wennemars degene die nog wel iets anders wil zeggen dan de "normale" meningquote:
Ook dat moet denk ik in Milaan gebeuren ipv Turijnquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jaja, deze afstand en niet deze rit
Waarvan later bleek dat er nogal een smetje op zat vanwege een whereabouts probleem. Waar ook de knsb niet zo'n zuivere rol heeft gespeeldquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat ze een beetje rouleren deze dagen. En ze benoemden aan het begin al dat Schouten op deze afstand ook regerend kampioen is
Oh haha. Wust projectiequote:Op zaterdag 27 december 2025 18:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook dat moet denk ik in Milaan gebeuren ipv Turijn
Sorry.
Ik ben geen fan van Tuitert, maar hij zegt in ieder geval wel wat, kan een verhaal houden en heeft feiten paraat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
W|ust is meestal ook wel van de clichés, wat dat betreft is voornamelijk Wennemars degene die nog wel iets anders wil zeggen dan de "normale" mening
Wat vind je van Exterkate?quote:
Van wie is Born to Be Alive?quote:
Nog niet het niveau van Erbanova.quote:
quote:
Ja wat is het nouquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog niet het niveau van Erbanova.
Ik kwam er pas recent achter dat er ook een tijd was dat die wel aardig kon foebele.quote:
Erbanova zou met een 40er afsluiten.quote:
Beune is vooral heel goed op sneller ijsquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:35 schreef Marcoss het volgende:
Beune lijkt me zeker, maar voor Conijn en Groenewoud is dit toch geen zekerheidje qua tijd
Denk dat Kerkhoff sowieso tweede wordt met deze tijd icm omstandighedenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:35 schreef Marcoss het volgende:
Beune lijkt me zeker, maar voor Conijn en Groenewoud is dit toch geen zekerheidje qua tijd
Die gaat het ook niet makkelijk krijgen met deze tijd nee.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Beune is vooral heel goed op sneller ijs
Je weet voor het seizoen waar je naartoe moet pieken. Mocht de ploeg van Anema hier weer goed zijn, dan hebben ze het goed gedaan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:36 schreef Faraday01 het volgende:
Jillertde anderen de kolen uit het vuur laten halen en dan dadelijk nu gaan profiteren
Beune gaat hier gewoon winnen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:39 schreef Riofan83 het volgende:
Beune gaat niet aan de tijd van Kerkhof komen, vrees ik. De omstandigheden zijn in het voordeel van de marathonmeisjes.
Zeker, maar het is niet zo dat ze heel slecht is op wat minder snel ijs.. en ook goed op de 5km, dus een iets andere indeling kan ook welquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Beune is vooral heel goed op sneller ijs
Als iedereen zo denkt halen we nooit alle startplaatsen. Ook daar zijn afspraken over gemaakt en dan komt Zaanlander doodleuk veel te laat op hoogte aan waardoor ze viesslecht waren.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:39 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Je weet voor het seizoen waar je naartoe moet pieken. Mocht de ploeg van Anema hier weer goed is, dan hebben ze het goed gedaan.
Maar ja, de plekken om überhaupt op de OS te kunnen komen, zijn door anderen veiliggesteld..quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:39 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Je weet voor het seizoen waar je naartoe moet pieken. Mocht de ploeg van Anema hier weer goed zijn, dan hebben ze het goed gedaan.
En Bente heeft zelf gewoon meegewerkt om de tickets binnen te krijgenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:39 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Je weet voor het seizoen waar je naartoe moet pieken. Mocht de ploeg van Anema hier weer goed zijn, dan hebben ze het goed gedaan.
Groenewoud en Kerkhoff hebben beide voor 1 OS ticket gezorgd op 3k. Groenewoud 1 op de 5kquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, de plekken om überhaupt op de OS te kunnen komen, zijn door anderen veiliggesteld..
Maar het pakt uiteindelijk goed uit ja. Al deed Kerkhoff wel overal mee, geloof ik
Dit is prima hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |