Ik verlang terug naar Juf Anouk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:08 schreef wimderon het volgende:
Schouten is de volgende nietszeggende toevoeging.
En heeft - en dat is op tv relevant - een niet zo prettige stemquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:08 schreef wimderon het volgende:
Schouten is de volgende nietszeggende toevoeging.
Ik zie niemand van deze dames een medaille pakken in Turijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:09 schreef Faraday01 het volgende:
Hier gaat sowieso een serieuze kanshebbers op een medaille in Turijn sneuvelen
Waarom is Wust er vandaag niet?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verlang terug naar Juf Anouk.
Jaja, deze afstand en niet deze ritquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie niemand van deze dames een medaille pakken in Turijn.
Ik denk dat ze wat willen rouleren met de analytici.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarom is Wust er vandaag niet?
Wust >>>>>>>>>>> Schoutenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat willen rouleren met analytici.
Denk dat ze een beetje rouleren deze dagen. En ze benoemden aan het begin al dat Schouten op deze afstand ook regerend kampioen isquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarom is Wust er vandaag niet?
W|ust is meestal ook wel van de clichés, wat dat betreft is voornamelijk Wennemars degene die nog wel iets anders wil zeggen dan de "normale" meningquote:
Ook dat moet denk ik in Milaan gebeuren ipv Turijnquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jaja, deze afstand en niet deze rit
Waarvan later bleek dat er nogal een smetje op zat vanwege een whereabouts probleem. Waar ook de knsb niet zo'n zuivere rol heeft gespeeldquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat ze een beetje rouleren deze dagen. En ze benoemden aan het begin al dat Schouten op deze afstand ook regerend kampioen is
Oh haha. Wust projectiequote:Op zaterdag 27 december 2025 18:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook dat moet denk ik in Milaan gebeuren ipv Turijn
Sorry.
Ik ben geen fan van Tuitert, maar hij zegt in ieder geval wel wat, kan een verhaal houden en heeft feiten paraat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
W|ust is meestal ook wel van de clichés, wat dat betreft is voornamelijk Wennemars degene die nog wel iets anders wil zeggen dan de "normale" mening
Wat vind je van Exterkate?quote:
Van wie is Born to Be Alive?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |