Nog niet het niveau van Erbanova.quote:
quote:
Ja wat is het nouquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog niet het niveau van Erbanova.
Ik kwam er pas recent achter dat er ook een tijd was dat die wel aardig kon foebele.quote:
Erbanova zou met een 40er afsluiten.quote:
Beune is vooral heel goed op sneller ijsquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:35 schreef Marcoss het volgende:
Beune lijkt me zeker, maar voor Conijn en Groenewoud is dit toch geen zekerheidje qua tijd
Denk dat Kerkhoff sowieso tweede wordt met deze tijd icm omstandighedenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:35 schreef Marcoss het volgende:
Beune lijkt me zeker, maar voor Conijn en Groenewoud is dit toch geen zekerheidje qua tijd
Die gaat het ook niet makkelijk krijgen met deze tijd nee.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Beune is vooral heel goed op sneller ijs
Je weet voor het seizoen waar je naartoe moet pieken. Mocht de ploeg van Anema hier weer goed zijn, dan hebben ze het goed gedaan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:36 schreef Faraday01 het volgende:
Jillertde anderen de kolen uit het vuur laten halen en dan dadelijk nu gaan profiteren
Beune gaat hier gewoon winnen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:39 schreef Riofan83 het volgende:
Beune gaat niet aan de tijd van Kerkhof komen, vrees ik. De omstandigheden zijn in het voordeel van de marathonmeisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |