Slaap lekker Billquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ik drink de laatste slok van mijn limonade op en ga lekker naar bedje toe.
Fijne nacht allemaal! Tot morgen
Sleep well Billquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ik drink de laatste slok van mijn limonade op en ga lekker naar bedje toe.
Fijne nacht allemaal! Tot morgen
Eens.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:46 schreef MTheBassman het volgende:
Deze Kwien hoeft dan weer niet zo.
Ben die fragmenten nog niet tegengekomen op Twitter, en daar zitten wel een paar fanatiekelingen die de cafébeelden intensief in de gaten houden om shorts/gifjes van te kunnen maken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Is er eigenlijk al een 'we doen iets wat echt niet kan'-momentje op de webcam geweest dit jaar? Beetje zoals die korpsballen die hun lul uit de broek haalden?
1 van hun bestequote:Op zaterdag 27 december 2025 01:46 schreef MTheBassman het volgende:
Deze Kwien hoeft dan weer niet zo.
Dat is ook alweer 5 jaar geleden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Is er eigenlijk al een 'we doen iets wat echt niet kan'-momentje op de webcam geweest dit jaar? Beetje zoals die korpsballen die hun lul uit de broek haalden?
Is die van dit jaar? Leuke meid wel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ben die fragmenten nog niet tegengekomen op Twitter, en daar zitten wel een paar fanatiekelingen die de cafébeelden intensief in de gaten houden om shorts/gifjes van te kunnen maken.
Zoals deze:
AKWARD
Ja, voor mij ook best wel een baalmoment. Niet ingeloot voor Berlijn of Londen en last minute ging het niet meer lukken om nog even op de bonnefooi op en neer te gaan naar die graue Stadt. Er was toen wel genoeg aanbod aan kaartjes voor oké prijs, maar ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:40 schreef BillDauterive het volgende:
Qua concerten is Radiohead het grootste baalmoment dit jaar. Want ik kon geen kaartje voor het concert krijgen.
Het kan erger.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maar Jeroen weer met zijn air-gitaar. Ga toch fietsen man
Het was me al jaren duidelijk dat die man gewoon erg aandachtsgeil is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit toont aan dat Jeroen het NIET voor de radio of de luisteraar doet, maar puur voor de tv: niemand op de radio die hem met die gitaar ziet.
Zeker van dit jaar jaaaquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is die van dit jaar? Leuke meid wel.
Dat was Stasse jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Paar jaar geleden hadden dj's ook leuke, ludieke momentjes tijdens de liedjes, maar Jeroen voelt echt alsof ie zo op zijn eigen eilandje zit. Leukste vond ik ooit 'Scenes from an Italian Restaurant', waarbij een tafeltje midden in het café gedropt was en de dj een stelletje eraan schoof en ze ging serveren
Hij weet ook nergens iets van af. Aanrader om zijn aflevering van De Slimste Mens eens op te zoeken. Ook die van Erik de Zwart, die in een finale zichzelf compleet om zeep hielpquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het was me al jaren duidelijk dat die man gewoon erg aandachtsgeil is.
Normaal geen fan van oproep tot volgen, deze ga ik eens checken. Dank!quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zeker van dit jaar jaaa![]()
volg Topdob11 voor meer vergelijkbare content
Stasse vond ik een prima djquote:
Erik de Zwart heeft nooit meegedaanquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij weet ook nergens iets van af. Aanrader om zijn aflevering van De Slimste Mens eens op te zoeken. Ook die van Erik de Zwart, die in een finale zichzelf compleet om zeep hielp
quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |