Ik hoop het, maar vrees dat ze niet deze kant op gaan komen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, is jammer. Is jammer. Volgend jaar weer een kans.
Oh. Da's echt jammer.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar vrees dat ze niet deze kant op gaan komen.
De Skuumkoppe bevalt me goed trouwens!quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar vrees dat ze niet deze kant op gaan komen.
Idem. Hebben hele goede nummers. Maar ik hoef ze niet achter elkaar te horen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind een paar RH nummers wel mooi, maar ik heb het idee dat het verder niet zo mijn muziek is of zo.
Fijn! Geniet ervanquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De Skuumkoppe bevalt me goed trouwens!
Hopelijk zit ik fout hoor. Het is ook een beetje dat ik niet teleurgesteld wil worden als ze echt niet komen.quote:
Slaap lekker Billquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ik drink de laatste slok van mijn limonade op en ga lekker naar bedje toe.
Fijne nacht allemaal! Tot morgen
Sleep well Billquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ik drink de laatste slok van mijn limonade op en ga lekker naar bedje toe.
Fijne nacht allemaal! Tot morgen
Eens.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:46 schreef MTheBassman het volgende:
Deze Kwien hoeft dan weer niet zo.
Ben die fragmenten nog niet tegengekomen op Twitter, en daar zitten wel een paar fanatiekelingen die de cafébeelden intensief in de gaten houden om shorts/gifjes van te kunnen maken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Is er eigenlijk al een 'we doen iets wat echt niet kan'-momentje op de webcam geweest dit jaar? Beetje zoals die korpsballen die hun lul uit de broek haalden?
1 van hun bestequote:Op zaterdag 27 december 2025 01:46 schreef MTheBassman het volgende:
Deze Kwien hoeft dan weer niet zo.
Dat is ook alweer 5 jaar geleden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Is er eigenlijk al een 'we doen iets wat echt niet kan'-momentje op de webcam geweest dit jaar? Beetje zoals die korpsballen die hun lul uit de broek haalden?
Is die van dit jaar? Leuke meid wel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ben die fragmenten nog niet tegengekomen op Twitter, en daar zitten wel een paar fanatiekelingen die de cafébeelden intensief in de gaten houden om shorts/gifjes van te kunnen maken.
Zoals deze:
AKWARD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |