Ik wist trouwens ook nog wel die strijd met essnhills om brons. Helaas, ik moest naar mensen toequote:Op zaterdag 27 december 2025 01:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Weten jullie nog, het ergste pandemiejaar?
@:dagoduck en @:isorden (en mss ook wel een paar anderen van de top-10) hadden toen zeker meerdere dagen met 1000+
[..]
[..]
De top 2000 is als een goede wijn. Een goede wijn kan altijd, maar hóeft niet altijd. Eens in de zoveel tijd had ik het wel weer even gezien. En toen luisterde ik 'm gewoon.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
HOE DAN![]()
Je was er te weinig Arnie. Zat je onder de plak toen?
Zal die muis naar Lex Harding vernoemd zijn?quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Alles kan een muis gelukkig maken & Ik wou dat ik voor één keer in mijn leven
Die was toen met vakantie.quote:
Trusten, houdjemondquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:40 schreef houdjemond het volgende:
Mooi nauw is niet breed enzo. Okay doei, nu echt.
tot straksquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:40 schreef houdjemond het volgende:
Mooi nauw is niet breed enzo. Okay doei, nu echt.
Ja, is jammer. Is jammer. Volgend jaar weer een kans.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:40 schreef BillDauterive het volgende:
Qua concerten is Radiohead het grootste baalmoment dit jaar. Want ik kon geen kaartje voor het concert krijgen.
Dat laatste herken ik nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Radiohead is net als een mood: soms heb je er zin in, soms niet.
Ik hoop het, maar vrees dat ze niet deze kant op gaan komen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, is jammer. Is jammer. Volgend jaar weer een kans.
Oh. Da's echt jammer.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar vrees dat ze niet deze kant op gaan komen.
De Skuumkoppe bevalt me goed trouwens!quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar vrees dat ze niet deze kant op gaan komen.
Idem. Hebben hele goede nummers. Maar ik hoef ze niet achter elkaar te horen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind een paar RH nummers wel mooi, maar ik heb het idee dat het verder niet zo mijn muziek is of zo.
Fijn! Geniet ervanquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De Skuumkoppe bevalt me goed trouwens!
Hopelijk zit ik fout hoor. Het is ook een beetje dat ik niet teleurgesteld wil worden als ze echt niet komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |