Ik drink normaliter ook die Skuumkoppe niet zo, maar ben wel benieuwd of die 0.0 wel oke is, ook nu ik mss een wat andere blik heb op alcohol (lees: de verslaafde Bassman vond dat texelse skuumkoppe te weinig % hadquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
vast geen populaire mening, maar ik vind de normale Skuumkoppe overrated en drink dan liever een pilsje. De 0.0 heb ik nog nooit op.
Bruno kan beterquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:27 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet niet goed wat ik hiervan vind. Wel catchy maar ook een beetje cringe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Nou, ben benieuwd wat je ervan vindtquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik drink normaliter ook die Skuumkoppe niet zo, maar ben wel benieuwd of die 0.0 wel oke is, ook nu ik mss een wat andere blik heb op alcohol (lees: de verslaafde Bassman vond dat texelse skuumkoppe te weinig % had)
quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:30 schreef Gretzl het volgende:
Kan iemand nog even de dagstats van de Top 2000 Editie 2025 posten van 26/12?
Ik krijg hem zelf enkel genereerd van het gehele forum
[ afbeelding ] Top 100 van 26-12-2025HmmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Skuumkoppe 0.0 vind ik echt goudquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik drink normaliter ook die Skuumkoppe niet zo, maar ben wel benieuwd of die 0.0 wel oke is, ook nu ik mss een wat andere blik heb op alcohol (lees: de verslaafde Bassman vond dat texelse skuumkoppe te weinig % had)
Nou, ja, dit dus.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:31 schreef Redefine het volgende:
Sinatra en bigband muziek valt wel in de categorie 'ik zal het nooit vanuit mijzelf opzetten, maar vind het toch wel lekker om zo nu en dan te horen.'
quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:30 schreef Gretzl het volgende:
Kan iemand nog even de dagstats van de Top 2000 Editie 2025 posten van 26/12?
Ik krijg hem zelf enkel genereerd van het gehele forum
[ afbeelding ] Top 100 van 26-12-2025Ik heb ze van 25/12 gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand daar nog een linkje naar?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Heb teveel gevreten met mensen vandaag. Ik krik het morgen wel weer op. Hoewel ik dan wel moet schoonmaken. Zin in.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb ze van 25/12 gemistIemand daar nog een linkje naar?
Jij was daar onze aanvoerderquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb ze van 25/12 gemistIemand daar nog een linkje naar?
quote:
Same here. Zat in de biosquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb teveel gevreten met mensen vandaag. Ik krik het morgen wel weer op. Hoewel ik dan wel moet schoonmaken. Zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |