Ik moet gewoon werken dus ik denk niet dat het gaat lukken tenzij er een wonder gebeurt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er zijn nog 5 dagen over, dus je kunt er nog een memorabel dagje of twee bij regelen.
Hoezee!quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:24 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Je hebt ook veel Suzan en Freek gemist.
ArnieGODquote:
Hier in het topic of in het caféquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb totaal niet kunnen/willen luisteren vandaag. Veel goeds gemist (En Vrij zijn). Hoe was de sfeer toen?
Ha, Flodder-referencequote:Op zaterdag 27 december 2025 00:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Toen zaten wij nog aan het Tweede Kerstdiner, niet kunnen checken hoe de sfeer in het café overkwam. We zijn gelukkig aan de keukentafel geen Sorbato-discussies meer begonnen.
Pas overmorgen toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:22 schreef PippenScottie het volgende:
Gaan we het ook over de kutste dag van het jaar hebben, of liever niet?
Oh shit, hij stijgt in mijn achting. En nu schreeuwt ie het café toe, HOU JE KOP EN GEDRAAG JEquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Huh Jeroen begon ook al over GTAheldengoat
Truste slappepiemelmansquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maneskin, dit is mijn call. Ik ga nog even een kerstfilm afkijken in bed. Tot morgen fokkies
Vreselijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier in het topic of in het caféIn het café werd er luidkeels meegezongen etc...
quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:21 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb een keer aan de batavierenrce meegedaan, 3.6 km gelopen maar ook nog maar net gehaald. Was mijn eerste studiejaar dus de bierkilo's waren er nog niet zo. Wel leuk weekend gehad.
Aldus mijn 'recente' ervaringen met hardlopen.
In m'n eerste twee studiejaren ook de Batavierenrace gelopen met de studievereniging, goede herinneringen aan zeker. Dat waren ook de enige twee jaren van m'n leven dat ik echt een klein beetje fanatiek was met regelmatig hardlopenquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:21 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb een keer aan de batavierenrce meegedaan, 3.6 km gelopen maar ook nog maar net gehaald. Was mijn eerste studiejaar dus de bierkilo's waren er nog niet zo. Wel leuk weekend gehad.
Aldus mijn 'recente' ervaringen met hardlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |