Het enige lied waarin je mag twijfelen over naar welk land je gaat is België van Het Goede Doel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar Spanje als besluit nemen.
Die tekst is zo debiel dat ik het nog onthoud ook
Omdat wij met zijn allen hier zijnquote:
Ja maar daar heb ik er best veel van gehadquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:22 schreef PippenScottie het volgende:
Gaan we het ook over de kutste dag van het jaar hebben, of liever niet?
@Fred_B heeft daar nooit over getwijfeld.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:22 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Het enige lied waarin je mag twijfelen over naar welk land je gaat is België van Het Goede Doel.
Maar neem je je gitaar mee of laat je je schepen achter?quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar Spanje als besluit nemen.
Die tekst is zo debiel dat ik het nog onthoud ook
Er zijn nog 5 dagen over, dus je kunt er nog een memorabel dagje of twee bij regelen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:22 schreef Cee het volgende:
Heb even serieus diep nagedacht over m’n favoriete dag van 2025 en kan echt niks bedenken. Ik ga m’n best doen en hopen dat ik over een jaar totale keuzestress heb bij het antwoorden van deze vraag.
Paar jaar terug een 10 gelopen en sindsdien niet meer. Na een paar kilometer krijg ik steeds last van mijn benen en voetenquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben niet verder dan 10 km gekomen dit jaar.
Wel in een nette 51 nog wat.
Vorig jaar had ik maanden last van mijn knie, zelfs bij het lopen. Nu ben ik wel fit. Misschien lukt het me deze zomer om weer een halve te lopen. Ik ga niets forceren.
Toen ik onverwacht van mijn uitzendbureau te horen kreeg dat ik als enige in het team geen contractverlenging kreeg bij onze tijdelijke baan. Toen was ik wel echt flink boos. Om naar mijn mening ook onterechte redenen (nogmaals, hoef ik niet per se diep op in te gaan, misschien voor later deze reeks een keer).quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik stop hier verder mee, anders komt er teveel braaksel naar boven.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar neem je je gitaar mee of laat je je schepen achter?
quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:13 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Kijk @:DecoAoreste. We hebben al 1 stem binnen.
Volgend jaar deze ook inzetten op Reddit, met de juiste timing succes gegarandeerdquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Stemactie!
Maar ik denk dat we weinig Fokkers kunnen meekrijgen.
Nu heb ik wel keuzestress.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:22 schreef PippenScottie het volgende:
Prima. Je wist dat t kwamquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb totaal niet kunnen/willen luisteren vandaag. Veel goeds gemist (En Vrij zijn). Hoe was de sfeer toen?
Je hebt ook veel Suzan en Freek gemist.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb totaal niet kunnen/willen luisteren vandaag. Veel goeds gemist (En Vrij zijn). Hoe was de sfeer toen?
Ik had een hoop matige dagen maar niet écht één gitzwarte dag dit jaar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:22 schreef PippenScottie het volgende:
Toen zaten wij nog aan het Tweede Kerstdiner, niet kunnen checken hoe de sfeer in het café overkwam. We zijn gelukkig aan de keukentafel geen Sorbato-discussies meer begonnen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga het onthoudenquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Volgend jaar deze ook inzetten op Reddit, met de juiste timing succes gegarandeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |