Jeetje hoe ver is België opgeschoven?quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:19 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben er maar heel even om Måneskin mee te pikken, want wij gaan hier zo de bergen in voor de Chinese massa toestroomt
Nee, het wordt een glazen brug vandaagquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bergen in China? Ben je aan t skien?
Wel Rotterdam doen dan, kom ik ja aanmoedigenquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Was wel even mijn ambitie, maar hou het voorlopig nog even bij de halve
Wist niet dat jij een Nederbelg bentquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, het wordt een glazen brug vandaag
Is goed! Zal het je tegen die tijd dan laten wetenquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Wel Rotterdam doen dan, kom ik ja aanmoedigen
Misschien dan toch maar Spanje als besluit nemen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gelukkig maar, we hoeven niet meer naar buiten?
Waarom?quote:
Stiekem ben ik Meneer de Burgemeesterquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wist niet dat jij een Nederbelg bent
En ander sleep well alvast Decoquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo toch maar eens wat zooi opruimen en naar boven. Misschien nog even tot zo
Zo ga ik mijn piemel voortaan ook introducerenquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:21 schreef Perrin het volgende:
A new religion that'll bring ya to your knees..
Allez Walterquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stiekem ben ik Meneer de Burgemeester
Ik woon letterlijk naast het parcours en sta er elk jaar. Fantastisch evenementquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Is goed! Zal het je tegen die tijd dan laten weten
Bij jou moeten we inderdaad altijd kloppen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stiekem ben ik Meneer de Burgemeester
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |