Voor mij echt middelbareschoolmuziek.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Deze band heb ik ook nooit gevoeld zeg maar, al helemaal niet met dat vreselijke nummer met Blof
Netjes. Mooie prestatie, nu voor de hele aan het gaan?quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
De dag dat ik mijn eerste halve marathon rende
Ja, maar hij heeft nog wel wat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zijn je schoenen gejat vroeger?
Ik maak helemaal blije piepjes, wat schattigquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is mijn eerste keer, voor haar ook. Dus ja daar ben ik ook nu een beetje achter gekomen. Maar zij is het waard
Lekker man! Heb dit jaar de halve van Enschede gelopen. Altijd een mooie ervaringquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:17 schreef ok01 het volgende:
[..]
Eerste halve marathon in Groningen! Heb me vandaag ingeschreven voor de editie van volgend jaar
Gelukkig maar, we hoeven niet meer naar buiten?quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft nog wel wat.
Da's liefquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik neem alle gemene dingen terug die ik over je muzieksmaak heb gezegd.
Neuh. Moest wel even met haar bellen net, maar dat was een productief gesprek.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Goed om te horen van dat laatste. Hopelijk krijgen jullie daar ook allebei de tijd voor![]()
Het feit dat je dezer dagen weer veelvuldig in ons warme bad te vinden doet me wel overtuigen dat je iig nog niet ernstig onder plak zit
Amenquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Deze band heb ik ook nooit gevoeld zeg maar, al helemaal niet met dat vreselijke nummer met Blof
Super!quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:17 schreef ok01 het volgende:
[..]
Eerste halve marathon in Groningen! Heb me vandaag ingeschreven voor de editie van volgend jaar
Nou nou nouquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:18 schreef Solotovski het volgende:
Die zanger met zn domme sideshow bob kapsel
quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo toch maar eens wat zooi opruimen en naar boven. Misschien nog even tot zo
quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:17 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik wil in 2026 ook echt weer een halve lopen. dit jaar was ik te laat voor Eindhoven... inschrijvingen gaan overal ook zo hard tegenwoordigquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lekker man! Heb dit jaar de halve van Enschede gelopen. Altijd een mooie ervaring
Was wel even mijn ambitie, maar hou het voorlopig nog even bij de halvequote:Op zaterdag 27 december 2025 00:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Netjes. Mooie prestatie, nu voor de hele aan het gaan?
Lekker bezigquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:17 schreef ok01 het volgende:
[..]
Of de dag van mijn promotie op werk. Of de dag ik met een boottocht meeging door de Donau Delta in Roemenië.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:11 schreef alopio het volgende:
[..]tot morgen
Wat is de leukste dag geweest in 2025
Enjoy!quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:19 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben er maar heel even om Måneskin mee te pikken, want wij gaan hier zo de bergen in voor de Chinese massa toestroomt
Bergen in China? Ben je aan t skien?quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:19 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben er maar heel even om Måneskin mee te pikken, want wij gaan hier zo de bergen in voor de Chinese massa toestroomt
Absoluut! Heb me zelden zo voldaan gevoeld na ietsquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lekker man! Heb dit jaar de halve van Enschede gelopen. Altijd een mooie ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |