Heeft Springsteen die gedaan?quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:23 schreef Isorden het volgende:
Die daaaaaaaaaaay duurt nog langer dan Bruce z'n loooooooooooooooooowwwwwwww in Hallowed be thy name.
Volbeat is echtquote:
Dat is wel..ja..bijzonderquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:24 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoorde laatst iemand die zei dat Bruce zijn grote broer was van wie hij alles heeft geleerd over een man zijn en liefhebben en omgaan met vrouwen en verdriet en zo
Als ik 1, 5 of 10 mee mag nemen inderdaad niet. Daarna zou het nog wel kunnen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit rockt wel lekker. Zou ook niet de eerste Bruce zijn die ik mee neem als er maar 1 mee mag, dat niet
Lukt op zich dan nog wel, ben dan alleen wel errug laat thuis, en das best kut.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan word Groningen halen met de trein wel een uitdaging gok ik ja.
Ja zo werkte die grap eigenlijk beterquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heeft Springsteen die gedaan?
Dickinson in dit gevalquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heeft Springsteen die gedaan?
Dat is toch met alles van Broes?quote:
Ik ga met de trein naar de meet, dus ik kan je deze keer niet afzetten bij het treinstation met de autoquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Lukt op zich dan nog wel, ben dan alleen wel errug laat thuis, en das best kut.
I need more cowbellquote:
Sommige mensen hebben ook wel echt te weinig te doen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:24 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoorde laatst iemand die zei dat Bruce zijn grote broer was van wie hij alles heeft geleerd over een man zijn en liefhebben en omgaan met vrouwen en verdriet en zo
Dit nummer niet kennen van voor peaky blindersquote:
Genot.quote:
Haha, vanuit Utje centraal is in principe ook geen probleem, dan heb ik directe verbinding met Zwolle, waar ik normaliter toch moet overstappen. Gaat er meer doen dat ik niet eerst een bus naar een grote stad moet nemen of zo.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ga met de trein naar de meet, dus ik kan je deze keer niet afzetten bij het treinstation met de auto
Dat sowieso...quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:26 schreef BillDauterive het volgende:
Nick Cave zou vaker in de top 2000 moeten staan
Eens ja. Wat een artiest, wat een stem. Ooit live gezien, was echt fantastischquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:26 schreef BillDauterive het volgende:
Nick Cave zou vaker in de top 2000 moeten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |