Ik ontdek muziek vaak op festivalsquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Meestal moet je het zelf ontdekken. Al dan niet via Spotify lijstjes of via Youtube kanalen.
Nee deze is lekkerquote:
Ik ga alvast ademhalings oefeningen doenquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
We gaan deze introduceren op de karaoke. Ik wil iemand wel daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy horen zingen
Daar heb ik de long inhoud echt niet voor...quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
We gaan deze introduceren op de karaoke. Ik wil iemand wel daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy horen zingen
Aldus de helft van zijn nummers in deze lijst.quote:
Misschien kunnen we @Cee vragen en kijken of we een eigen tekst kunnen verzinnen ipv daaaaaayquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik niet verkouden ben, dan lukt mij dat nog wel denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Daar heb ik de long inhoud echt niet voor...
Ja. Hierna Nick Cave met een ode aan de Hells Angels.quote:
Dit rockt wel lekker. Zou ook niet de eerste Bruce zijn die ik mee neem als er maar 1 mee mag, dat nietquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:23 schreef Redefine het volgende:
Al is dit dan wel weer eens wat anders dan zijn kabbelaars.
Dan word Groningen halen met de trein wel een uitdaging gok ik ja.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als ik niet verkouden ben, dan lukt mij dat nog wel denk ik.
Ik doe wss toch weer niet aan de karaoke mee helaas.
Die is toch beter van de Maidenquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:23 schreef Isorden het volgende:
Die daaaaaaaaaaay duurt nog langer dan Bruce z'n loooooooooooooooooowwwwwwww in Hallowed be thy name.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |