Ik zou vandaag naar een museum gaan met mijn ex van 3 jaar geleden, maar ze is helaas ziek. Zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Het hoeft ook niet per se de norm te zijn en dat soort dingen bloedt vaak een beetje dood als je een nieuwe relatie ofzo hebt, wat prima is, maar het idee dat je elkaar zou moeten haten als het romantisch gezien niet werkte of de gehele sekse heb ik nooit zo begrepen. Daar ben je toch echt zelf bij.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen ook weleens iemand hebben gedate waarvan ze dachten: 'WTF is dit???' Nou, dan houdt het op en kijk je verder (of niet).
Verder heeft iedereen zijn/haar onhebbelijkheden, maar aan alle meisjes/vrouwen met wie ik een relatie heb gehad heb ik vooral goede herinneringen overgehouden.
Wel lachen, een projectie van een onzekere radicaal-stemmende man.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:40 schreef Koortsdroom het volgende:
En wat 'willen' vrouwen over 10 jaar?
Wat is dan weer het 'nieuwe ding'?
Voorspelling:
Vrouwen vragen zich af: 'waar zijn alle stoere mannen gebleven? Wie beschermt ons tegen getinte mannen die ons lastigvallen op straat?'
Ja domme muts. Wat denk je dat er gaat gebeuren als jullie op partijen stemmen die dat tuig binnen willen laten![]()
Tja, ik heb dat hele haten op je ex ook nooit begrepen. Je hebt toch ooit iets gezien in die persoon en een deel van je leven ermee gedeeld. Het zal voor sommigen misschien een manier zijn om er vrede mee te kunnen hebben of zo, maar ik krijg er emotionele onvolwassenheid-vibes van als ik mensen gigantisch hoor afgeven op hun ex. Als het zo'n verschrikkelijk persoon is, waarom was je er dan überhaupt mee samenquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zou vandaag naar een museum gaan met mijn ex van 3 jaar geleden, maar ze is helaas ziek. Zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Het hoeft ook niet per se de norm te zijn en dat soort dingen bloedt vaak een beetje dood als je een nieuwe relatie ofzo hebt, wat prima is, maar het idee dat je elkaar zou moeten haten als het romantisch gezien niet werkte of de gehele sekse heb ik nooit zo begrepen. Daar ben je toch echt zelf bij.
Uiteraard wel het idee "ik heb er geen zin meer in" voor hoe lang dat duurt.
Ik kan wel een paar scenario's voor je uittekenen als je dat wil hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, ik heb dat hele haten op je ex ook nooit begrepen. Je hebt toch ooit iets gezien in die persoon en een deel van je leven ermee gedeeld. Het zal voor sommigen misschien een manier zijn om er vrede mee te kunnen hebben of zo, maar ik krijg er emotionele onvolwassenheid-vibes van als ik mensen gigantisch hoor afgeven op hun ex. Als het zo'n verschrikkelijk persoon is, waarom was je er dan überhaupt mee samen.
Reddit Relationship_advice sub is ook zo'n plek waar je verbaasd over hoe die mensen omgaan met mensen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, ik heb dat hele haten op je ex ook nooit begrepen. Je hebt toch ooit iets gezien in die persoon en een deel van je leven ermee gedeeld. Het zal voor sommigen misschien een manier zijn om er vrede mee te kunnen hebben of zo, maar ik krijg er emotionele onvolwassenheid-vibes van als ik mensen gigantisch hoor afgeven op hun ex. Als het zo'n verschrikkelijk persoon is, waarom was je er dan überhaupt mee samen.
1. Ik date een man tegelijk en verwacht dat ook van de man die mij datet. Als hij zegt dat hij monogaam is en achteraf ineens anderen wil zien is hij immoreel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zeker, die mannen bestaan. Er zijn een hoop insensitieve horken, men childs, toxische mannetjes en anderzijds een hoop zeikwijven die altijd hun man afzeiken. Er bestaan vrouwen die midden in de nacht wakker worden, zich vol laten blaffen bij een tankstation door hun ex en vol trots in een podcast vertellen hoe hun huidige vriendje daarna haar kut likte en haar vertelde hoe lekker ze smaakte, niet wetende wat er net was gebeurd.
Er bestaan afgrijselijke mannen en vrouwen. Dat benadrukken als geldend voor de gehele sekse schiet je niet zo heel veel mee op. Door wat wil jij je beeld van een complete andere sekse laten bepalen?
Overigens, laten we even je lijstje aflopen:
-Multidaten is an sich geen crime. Als je monogamie hebt afgesproken is het natuurlijk wel waardeloos. Overigens gaan mannen niet significant vaker vreemd dan vrouwen en het aantal vrouwen dat vreemdgaat neemt toe.
-Een relatie van 10+ jaar zonder dat dat een huwelijk wordt is niks mis mee. Het lijkt erop dat jij vindt dat dingen "horen".
-Seks verwachten een dag na de bevalling is insensitief en egoïstisch
-Weaponised incompetence als het afval buiten moet worden gezet is erg contextafhankelijk. We kunnen daarvan niet van tevoren zeggen dat dat slecht is. Zit de man verder alleen maar op zijn reet? Heeft zijn vrouw het als er een schroefje moet worden aangedraaid? Hoe vaak wil zij dat het afval naar buiten gaat? Etc. Etc. Het kan zijn dat je met een luie zak Peter Pan te maken hebt, het kan ook niet. Dit is niet zo rechtlijnig als iemand die zijn vrouw martelt of iemand die verwacht dat zijn vrouw voor hem klaarligt als ze net is bevallen.
1. Veel mannen zijn toxic. 2. Ik verwacht ook dat een man geen enkele vriendschap heeft met zijn ex. Zijn er kinderen dan us het contact alleen in het openbaar en beknopt. 3.Voor mij is schreeuwen, schelden en kleineren meteen exit.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:41 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Reddit Relationship_advice sub is ook zo'n plek waar je verbaasd over hoe die mensen omgaan met mensen.
Elke relatie is 'toxic'
Elke ex moet non-contact zijn.
Iemand verheft zijn stem bij een ruzie? Spullen pakken, politie bellen, advocaat nemen.
Etc etc.
Omdat mensen die je mishandelen eerst een masker opzetten om je binnen te halen. Van mijn 4 lange relaties zijn er 2 narcistische types die ik haat en 2 mannen met mindere kanten maar geen slechterikken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat zulke mannem je vaak trianguleren met de ex als ze hun zin niet krijgen of een van de twee nog verliefd is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zou vandaag naar een museum gaan met mijn ex van 3 jaar geleden, maar ze is helaas ziek. Zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Het hoeft ook niet per se de norm te zijn en dat soort dingen bloedt vaak een beetje dood als je een nieuwe relatie ofzo hebt, wat prima is, maar het idee dat je elkaar zou moeten haten als het romantisch gezien niet werkte of de gehele sekse heb ik nooit zo begrepen. Daar ben je toch echt zelf bij.
Uiteraard wel het idee "ik heb er geen zin meer in" voor hoe lang dat duurt.
Oh, gelukkig alleen mannen. Dan kan ik nog wel chillen met mn ex. Tevens een van mn beste vrienden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat zulke mannem je vaak trianguleren met de ex als ze hun zin niet krijgen of een van de twee nog verliefd is.
Katten, the wall, hypergamy, rational male zijn allemaal onderdeel van het frame van incels.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:38 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een kat?
Misschien zelfs meerdere katten?
Wat voor eisen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Buitenlandse vrouwen zijn over het algemeen veel makkelijker met daten. Nederlandse vrouwen hebben onmogelijke eisen.
Ik had 20 jaar een beste vriend en hij bleek 20 jaar te wachten op zijn "kans" na meerdere afwijzingen. Ik vertrouw geen beste vriendschappem tussen seksen. Ik spreek met mijn mannelijke vrienden alleen af in het openbaar of in groepen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:08 schreef Koettie het volgende:
[..]
Oh, gelukkig alleen mannen. Dan kan ik nog wel chillen met mn ex. Tevens een van mn beste vrienden.
Je lijkt mij ook echt super relatie materiaal hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat zulke mannem je vaak trianguleren met de ex als ze hun zin niet krijgen of een van de twee nog verliefd is.
Die subs zijn wel leuk om te lezen af en toe. Gewoon om je te verbazen wat mensen elkaar aan doen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:41 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Reddit Relationship_advice sub is ook zo'n plek waar je verbaasd over hoe die mensen omgaan met mensen.
Elke relatie is 'toxic'
Iemand verheft zijn stem bij een ruzie? Spullen pakken, politie bellen, advocaat nemen.
Etc etc.
Oke, ik heb die ervaring niet. Zie hem regelmatig alleen. Of met zijn vriendin samen, ook gezellig.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:11 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik had 20 jaar een beste vriend en hij bleek 20 jaar te wachten op zijn "kans" na meerdere afwijzingen. Ik vertrouw geen beste vriendschappem tussen seksen. Ik spreek met mijn mannelijke vrienden alleen af in het openbaar of in groepen.
Afgezien dat zulke dingen imho slechts een druppel zijn in waarom een groeiend aantal vrouwen vinden dat ze geen man nodig hebben voor een relatie en het meer ligt in die arrogantie die je hier al vaak leest. "De vrouw is..." en het zoeken naar wat mannelijkheid is. Is het een "Jake Paul-soort kinderlijke bewijsdrang"?. Is het een soort high society / kerkelijke "mannenbroeders" scepter? We komen erachter dat het dat allemaal niet is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:41 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Elke relatie is 'toxic'
Etc etc.
Katten, the wall, hypergamy, rational male zijn allemaal onderdeel van het frame van incels.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:38 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een kat?
Misschien zelfs meerdere katten?
Ik ben eerlijk, principieel en respectvol. Jij vind jezelf de prijs en vrouwen moeten zich onderwerpen en jou dienen in jouw hoofd.quote:
Ik geloof er geen moer van dat er mannen zijn die zo denkenquote:Daardoor is de ‘echte’ man de weg kwijt, merkt Debby Gerritsen. Want wat moet hij nu precies doen? Zijn spierballen laten zien, over zijn gevoel praten of juist zijn feministische kant ontwikkelen?
Ja, omdat je het nog niet ziet. Het kostte mij 20 jaar. Wacht totdat jullie beiden single zijn...quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:14 schreef Koettie het volgende:
[..]
Oke, ik heb die ervaring niet. Zie hem regelmatig alleen. Of met zijn vriendin samen, ook gezellig.
Mhm, omdat ik grenzen stel en het minimum afwijs worden mannen ineens redpilled, zelfs loyale feminist allies.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je lijkt mij ook echt super relatie materiaal hoor.
Wel eens jezelf in de spiegel bekeken? Denk dat 80% bij jezelf vandaan komt. Wat je vervolgens terecht terug krijgt.
Binnen een paar posts van je hier, zien we echt wel genoeg van je.
Ook lesbische stellen scheiden vaker. Aan de man ligt het dus nietquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar wat zegt dat dan precies, dat 2/3 van de vrouwen de scheiding initieert? Volgens mij valt er nog veel te leren over vrouwen, mannen en man-vrouw dynamieken alleen al door deze data goed te duiden.
Een gelijkwaardige relatie vind ik ook goed genoeg.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:25 schreef Ansa het volgende:
[..]
Katten, the wall, hypergamy, rational male zijn allemaal onderdeel van het frame van incels.
[..]
Ik ben eerlijk, principieel en respectvol. Jij vind jezelf de prijs en vrouwen moeten zich onderwerpen en jou dienen in jouw hoofd.
.... Bedankt voor je wijsheid dat is al een paar keer gebeurd... Jouw waarheid is niet de waarheid.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, omdat je het nog niet ziet. Het kostte mij 20 jaar. Wacht totdat jullie beiden single zijn...
Ik ook,en toch lukt het mannen niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Een gelijkwaardige relatie vind ik ook goed genoeg.
We zullen zien.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:45 schreef Koettie het volgende:
[..]
.... Bedankt voor je wijsheid dat is al een paar keer gebeurd... Jouw waarheid is niet de waarheid.
Als de band zo was dat je hem als beste vriend zag en hij ook nog eens het geduld had om 20 jaar te wachten, lijkt het me dat je iets hebt laten lopen waar je, volgens je andere topics, zo hard naar opzoek bentquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:11 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik had 20 jaar een beste vriend en hij bleek 20 jaar te wachten op zijn "kans" na meerdere afwijzingen. Ik vertrouw geen beste vriendschappem tussen seksen. Ik spreek met mijn mannelijke vrienden alleen af in het openbaar of in groepen.
En laten we dan verder niet op deze troll in gaan want we kennen haar (waan)ideeën onderhand wel een beetje.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:48 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als de band zo was dat je hem als beste vriend zag en hij ook nog eens het geduld had om 20 jaar te wachten, lijkt het me dat je iets hebt laten lopen waar je, volgens je andere topics, zo hard naar opzoek bent
Ew, nee. Ik zag hem als neef/broer,maar hij profiteerde van mijn emotionele inzet, weigerde een fatsoenlijke opleiding of baan te fixen, woonde in een vies huis, was praktisch maagd en blowde en dronk. De eerste 15 jaar dacht ik dat het nog zou verbeteren, daarna zag ik hem voor wat hij is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:48 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als de band zo was dat je hem als beste vriend zag en hij ook nog eens het geduld had om 20 jaar te wachten, lijkt het me dat je iets hebt laten lopen waarnaar je, volgens je andere topics, zo hard naar opzoek bent
Ligt aan het type. Als een zich gaar gedragen als het mannetje heb je dezelfde dynamiek.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ook lesbische stellen scheiden vaker. Aan de man ligt het dus niet
Natuurlijk zijn er soms gegronde redenen om je ex achter het behang te willen plakken (en ook die slijten vaak met de tijd) maar bij een "normale" breakup die hoogstens met ruzie of niet overeenkomende waarden / levensstijlen etc. gepaard ging snap ik niet waarom je een hekel aan elkaar zou moeten hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:30 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar scenario's voor je uittekenen als je dat wil hoor.
Het gaat niet om hekel, het gaat om niet in ongepaste situaties terechtkomen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er soms gegronde redenen om je ex achter het behang te willen plakken (en ook die slijten vaak met de tijd) maar bij een "normale" breakup die hoogstens met ruzie of niet overeenkomende waarden / levensstijlen etc. gepaard ging snap ik niet waarom je een hekel aan elkaar zou moeten hebben.
Je klinkt als iemand om voorlopig bij uit de buurt te blijven eerlijk gezegd. Je vibe is pedantisch, veeleisend en je bent duidelijk niet over het "mannen zijn slecht" verhaal heen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:59 schreef Ansa het volgende:
[..]
1. Ik date een man tegelijk en verwacht dat ook van de man die mij datet. Als hij zegt dat hij monogaam is en achteraf ineens anderen wil zien is hij immoreel.
2. Ik ga alleen samenwonen met een juridisch contract dat mijn woonruimte, financien en veiligheid garandeert en beschermt. Trouwen of ern samenlevingscontract gaat om respect.
3. Ook levensgevaarlijk.
4.Weaponised incompetence is doen alsof jij iets niet kan zodat ze het niet nogmaals vraagt. Het is geen luiheid.
Yes. Vond mn scheiding niet zo leuk en achteraf verweet ik hem ook dingen waar ik zelf ook een aandeel in had. Aldoende leert men. Hoef hem niet meer te zien maar gun hem wel het beste. Was een lieve gevoelige gast alleen we hadden elkaar weinig meer te vertellen en zooo uit elkaar gegroeid. Ook van geleerd want dat gaat me (hopelijk) niet een tweede keer gebeuren.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er soms gegronde redenen om je ex achter het behang te willen plakken (en ook die slijten vaak met de tijd) maar bij een "normale" breakup die hoogstens met ruzie of niet overeenkomende waarden / levensstijlen etc. gepaard ging snap ik niet waarom je een hekel aan elkaar zou moeten hebben.
Daar ben je toch zelf bij? Het overkomt je niet hoor, dat je ineens in bed ligt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:53 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het gaat niet om hekel, het gaat om niet in ongepaste situaties terechtkomen.
Dezelfde dynamiek als in een heterostel?quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:51 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ligt aan het type. Als een zich gaar gedragen als het mannetje heb je dezelfde dynamiek.
Er lijkt in ieder geval een manonafhankelijke component te zijn, gezien het hoge aantal scheidingen bij lesbiennes. Maar dat is geen verrassende uitkomst lijkt me, omdat it takes two to tango.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ook lesbische stellen scheiden vaker. Aan de man ligt het dus niet
Als mijn basiseis voor respect en veiligheid pedant en veeleisend klinkt is dat omdat jij niet kan leveren.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand om voorlopig bij uit de buurt te blijven eerlijk gezegd. Je vibe is pedantisch, veeleisend en je bent duidelijk niet over het "mannen zijn slecht" verhaal heen.
Hetero's scheiden minder vaak omdat er meer afhankelijkheid is. Twee lesbiennes werken allebei en zitten minder vaak vast in afhankelijkheid.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:56 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dezelfde dynamiek als in een heterostel?
Die scheiden minder vaak en dat geldt ook voor homostellen dus dit is enkel en alleen aan de vrouw toe te schrijven.
Ik vertrouw mensen niet met hun exen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daar ben je toch zelf bij? Het overkomt je niet hoor, dat je ineens in bed ligt.
Het ligt geheel aan de reden van de breuk natuurlijk. Als je op een normale manier afscheid kunt nemen omdat het niet werkt als partners dan kan ik me er nog wat bij voorstellen. Maar er zijn voor mij meer situaties dat ik er nou niet echt op zou zitten wachten dan dat ik met mijn ex vrienden zou kunnen wordenquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het komt ook gewoon vaak voor dat partners na het beëindigen van een relatie gewoon vrienden blijven. Ik heb de indruk dat dat tegenwoordig eerder de regel dan de uitzondering is. Het komt zelfs wel voor dat ex-partners, zolang geen van beide een nieuwe relatie heeft, na het beëindigen van de relatie ook nog sex met elkaar hebben. Dan gaan ze als het ware van een relatie terug naar FWB.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:07 schreef Richestorags het volgende:
Zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Het hoeft ook niet per se de norm te zijn en dat soort dingen bloedt vaak een beetje dood als je een nieuwe relatie ofzo hebt, wat prima is, maar het idee dat je elkaar zou moeten haten als het romantisch gezien niet werkte of de gehele sekse heb ik nooit zo begrepen. Daar ben je toch echt zelf bij.
Het begint met dat je dingen eist en daar regels aan vastplakt vanuit jouw beeld hoe dingen gaan of horen en je nogal scheve beeld over mannen als geheel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
Als mijn basiseis voor respect en veiligheid pedant en veeleisend klinkt is dat omdat jij niet kan leveren.
Meer relaties zijn veranderd in "situationships" dus dat komt inderdaad vaker voor.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het komt ook gewoon vaak voor dat partners na het beëindigen van een relatie gewoon vrienden blijven. Ik heb de indruk dat dat tegenwoordig eerder de regel dan de uitzondering is. Het komt zelfs wel voor dat ex-partners, zolang geen van beide een nieuwe relatie heeft, na het beëindigen van de relatie ook nog sex met elkaar hebben. Dan gaan ze als het ware van een relatie terug naar FWB.
Zal toch geheel aan de omgeving liggen waarin je je begeeft. Ik heb dit idee namelijk totaal niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het komt ook gewoon vaak voor dat partners na het beëindigen van een relatie gewoon vrienden blijven. Ik heb de indruk dat dat tegenwoordig eerder de regel dan de uitzondering is. Het komt zelfs wel voor dat ex-partners, zolang geen van beide een nieuwe relatie heeft, na het beëindigen van de relatie ook nog sex met elkaar hebben. Dan gaan ze als het ware van een relatie terug naar FWB.
Veel lesbiennes hebben ook een kinderwens en voor lesbiennes is het vervullen van die kinderwens niet zo heel moeilijk. Dus er zullen veel lesbische paren zijn waarbij een van beide partners een kind heeft, en daar zal dus ook vaak de situatie ontstaan dat een van beide partners in deeltijd werkt, of dat beide partners een minder dan volledige baan hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:01 schreef Ansa het volgende:
Hetero's scheiden minder vaak omdat er meer afhankelijkheid is. Twee lesbiennes werken allebei en zitten minder vaak vast in afhankelijkheid.
Homo's trouwen minder vaak.
Dan pas jij prima op die sub thuis.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
1. Veel mannen zijn toxic. 2. Ik verwacht ook dat een man geen enkele vriendschap heeft met zijn ex. Zijn er kinderen dan us het contact alleen in het openbaar en beknopt. 3.Voor mij is schreeuwen, schelden en kleineren meteen exit.
Afhankelijkheid is ook een mentaliteit. Pick me moeders leren hun pick me dochters ook kansen geven aan mannen. Twee lesbiennes zijn gelijk aan elkaar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Veel lesbiennes hebben ook een kinderwens en voor lesbiennes is het vervullen van die kinderwens niet zo heel moeilijk. Dus er zullen veel lesbische paren zijn waarbij een van beide partners een kind heeft, en daar zal dus ook vaak de situatie ontstaan dat een van beide partners in deeltijd werkt, of dat beide partners een minder dan volledige baan hebben.
Ok multidaterquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:33 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dan pas jij prima op die sub thuis.
Daarnaast heb ik medelijden met toekomstige partners.
Ik dwing een man niet om niet te multidaten. Ik dump hem als hij het doet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het begint met dat je dingen eist en daar regels aan vastplakt vanuit jouw beeld hoe dingen gaan of horen en je nogal scheve beeld over mannen als geheel.
Ik kan inderdaad niet leveren op dat gebied, dat klopt. Respect en veiligheid dat geef je aan iemand, dat kan niet opgeëist worden via dwang en controle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |