Die had dan eigenlijk op 1641 moeten staan, kon The Boys are back in town mooi aansluiten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:28 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Hier had ook Cowboy Song van Thin Lizzy kunnen staan.
(Nu is het MIJN beurt om m'n muzieksmaak te flexen met een lied dat alleen een vage link heeft met wat er speelt verdorie![]()
![]()
)
Ik zette hem toevallig aan, mijn oudste zoon en ik keken elkaar aan van wat is dit.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je moet gewoon niks verwachten, dan valt het altijd mee
The (Cow)boys are back in town 🤠quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die had dan eigenlijk op 1641 moeten staan, kon The Boys are back in town mooi aansluiten.
Kom pak je lasso maar.....quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:29 schreef MTheBassman het volgende:
Doe mij dan maar Cowboys en Indianen van de dikdakkers
Vrijwel directe verbinding als je daarin zit.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe weten die webcam mensen zo snel dat ze in beeld zijn? Internet heeft toch een reusachtige vertraging
Let's dance - David Bowiequote:Op vrijdag 26 december 2025 14:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die had dan eigenlijk op 1641 moeten staan, kon The Boys are back in town mooi aansluiten.
KOM PAK JE LASSO MAARquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:29 schreef MTheBassman het volgende:
Doe mij dan maar Cowboys en Indianen van de dikdakkers
En zonder Freek inderdaadquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:29 schreef Fred_B het volgende:
Tsja, dit is gewoon Suzan zonder Freek en dan in het Engels.
Zeg dit vooral omdat die nummers juist naadloos in elkaar overgaanquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:29 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
The (Cow)boys are back in town 🤠
Echt? Ja da’s wel vetquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vrijwel directe verbinding als je daarin zit.
En dan Never gonna dance again van George Michaelquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:30 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Let's dance - David Bowie
I don't wanna dance - Eddy Grant.
Oh dat weet ik niet, ik ken het nummer gewoon, geen idee waaromquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Was wel een geestige jingle tijdens Serious Request
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |