hahaha jeetje, dan is ie laat gaan slapenquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lennon heeft ze vannacht allemaal gekeken
wij ook, maar hij en zijn vrienden hebben er een afspraak over geloof ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
hahaha jeetje, dan is ie laat gaan slapenik bewaar ze voor na oud en nieuw samen met deel 3
Goede reminder @essnhills weer even te taggen omdat ze dat zo fijn vindtquote:
Gisteren een stukje Violent Night gekeken. Dat was gewoon absurde bagger.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kijk een slechte kerstfilm tussendoor. Ook heerlijk
@essnhills komt morgen verwacht ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Goede reminder @:essnhills weer even te taggen omdat ze dat zo fijn vindt
Goed idee voor straks wel. Even TNBC doen al is die niet slechtquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kijk een slechte kerstfilm tussendoor. Ook heerlijk
Zei er nou iemand @essnhills?quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
@:essnhills komt morgen verwacht ik.
Volgens mij niet @essnhillsquote:
ik heb @essnhills niet gehoord, jij wel?quote:
Je moet gewoon niks verwachten, dan valt het altijd meequote:Op vrijdag 26 december 2025 14:22 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Gisteren een stukje Violent Night gekeken. Dat was gewoon absurde bagger.
Veel plezier. Ik wacht tot 1 januari wanneer alles online staat.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:20 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Poep uurtjes
Even Stranger Things verder kijken
Kerstfilms zijn meestal bagger. Allemaal dezelfde verhaaltjes en aan het einde vinden ze elkaar.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je moet gewoon niks verwachten, dan valt het altijd mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |