Daarover gesproken, Hiigo komt straks ook nog.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Als iemand dit doet laat ik het tattoeren" lijkt me een hele slechte motivatie voor een tattoo. Ga er gewoon voor of niet
ZE IS UNBANNEDquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:26 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
TAY TAY
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MET het Koeienjongentje![]()
Tijd om @:Datismijnmening weer eens te taggen!!
Dat tankt geen vertrouwen voor deze lijstdagquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Daarover gesproken, Hiigo komt straks ook nog.
Ik zet nog een extra kerstfilm klaar. Al hebben we ook nog the masked singer straksquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Daarover gesproken, Hiigo komt straks ook nog.
Zou @essnhills dit kennen? Ik hoor het volgens mij voor het eerst.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind dit een vrij willekeurige Taytay eigenlijk
Die had dan eigenlijk op 1641 moeten staan, kon The Boys are back in town mooi aansluiten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:28 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Hier had ook Cowboy Song van Thin Lizzy kunnen staan.
(Nu is het MIJN beurt om m'n muzieksmaak te flexen met een lied dat alleen een vage link heeft met wat er speelt verdorie![]()
![]()
)
Ik zette hem toevallig aan, mijn oudste zoon en ik keken elkaar aan van wat is dit.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je moet gewoon niks verwachten, dan valt het altijd mee
The (Cow)boys are back in town 🤠quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die had dan eigenlijk op 1641 moeten staan, kon The Boys are back in town mooi aansluiten.
Kom pak je lasso maar.....quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:29 schreef MTheBassman het volgende:
Doe mij dan maar Cowboys en Indianen van de dikdakkers
Vrijwel directe verbinding als je daarin zit.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe weten die webcam mensen zo snel dat ze in beeld zijn? Internet heeft toch een reusachtige vertraging
Let's dance - David Bowiequote:Op vrijdag 26 december 2025 14:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die had dan eigenlijk op 1641 moeten staan, kon The Boys are back in town mooi aansluiten.
KOM PAK JE LASSO MAARquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:29 schreef MTheBassman het volgende:
Doe mij dan maar Cowboys en Indianen van de dikdakkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |