Beter dan DE hit sowiesoquote:Op vrijdag 26 december 2025 07:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n stemmig liedje van een rockband met strijkers, dat is toch geniet0n?
Doe mij Love is Noise maar in de albumversie.quote:
Alleen usb-outlets ofzo?quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:02 schreef Fred_B het volgende:
Hmmm, ik ben net in een hotel aangekomen zonder (normale) stopcontacten. Daar ga ik eerst maar even achteraan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een behoorlijke lijst, voor mijn gevoel meer dan normaal. Die van Claude kan ik wel verklaren en verklaart voor mij ook meteen de afwezigheid van C'est La Vie - mensen die voor 1 liedje van de zanger kozen zullen denk ik snel voor Vas-Y hebben gekozen (is die verklaring al ergens genoemd).
Verder zijn het opvallend veel grote namen die veel verlies pakken. Queen, U2, Bowie, Stones en ook recente grote namen zoals Taylor en Harry (toch een klein beetje hypes) verliezen veel. Daartussen nog wat jong grut, maar het valt op dat de grote zakkers de geijkte namen zijn en niet de losse nummers. Op zich een goede ontwikkeling, wel jammer dat Sjors en Bruce daar niet tussen vallen.
De eerste winnaars:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een allegaartje, maar wel een flink aantal nummers uit afgelopen nacht die een volle nacht zijn gestegen. Maar dit zegt meestal in deze fase van de lijst nog niet zoveel.
Deze uit de eerste nacht van 2024 zijn nog niet geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het meeste hebben we dus wel afgestreept. En dan zitten er ook nog een aantal logische bonussen bij. Ik vind Vogue en Calling Elvis wel opvallend.
Tot zover, tot morgen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Maneater![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Origineel van Nelly Furtado[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hall zonder Oates tegenwoordig.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit is dan weer jammer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mogguh
Wakker worden met Coldplay van Temu.
Ik draai me maar weer om, denk
My friends all drive horses![]()
Fraaie opbouw maar een beetje gejank[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
"Een echte tranentrekker"quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fraaie opbouw maar een beetje gejank|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:21 schreef PippenScottie het volgende:
Mogguh
Wakker worden met Coldplay van Temu.
Ik draai me maar weer om, denk
Hier had ik op moeten stemmen in mijn protest-lijstje.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, tussen 3-ish en 6-ish. Na een uur in bed te draaien er maar uit gegaan om half acht.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit ken ik niet, eens kijken of hier nog een leuk gifje bij te vinden is.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Goeiemorgen!![]()
Weer voor even een redelijk normaal ritme terug. En perfect op tijd wakker voor Olivia Godin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Ik moest je helpen herinneren je stamboomstreak levend te houdenquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, tussen 3-ish en 6-ish. Na een uur in bed te draaien er maar uit gegaan om half acht.My friends all drive horses![]()
Ik wilde net zeggen, we zijn 15/20 jaar terug in de tijd.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hartelijk dank. Is voor vandaag weer geluktquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik moest je helpen herinneren je stamboomstreak levend te houden
Olivia heeft beter dan deze Paramore pastiche. All American BitchEn Vampire natuurlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vrouw in het cafe gaat uit haar dak, haar man staat er als een zeester naast. Arme vrouw
My friends all drive horses![]()
Bad Idea Right? is ook heerlijk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind Brutal ook goed gelukt in het concept.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Olivia heeft beter dan deze Paramore pastiche. All American BitchEn Vampire natuurlijk.
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Die, Deja Vu en Ballad of a Homeschooled Girl zijn ook top jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind Brutal ook goed gelukt in het concept.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nirvanagenot
Zit ik verouderde lijstjes op de Wikipediapagina van Paramore bij te werken. Over dingen die niet op mijn bucketlist voor 2025 stonden gesproken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Chris Stapleton weer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik was ooit naar een band die deed Nirvana.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Een hele hoop bands in de jaren 90 deden Nirvana, toch?quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was ooit naar een band die deed Nirvana.![]()
Zou kunnen, maar dit was in de jaren 2010. Dat was Nirvana die tijd en de band heette Nervana.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:34 schreef camilero het volgende:
[..]
Een hele hoop bands in de jaren 90 deden Nirvana, toch?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |