quote:
Ik ken dit ook louter uit lijstjesquote:Op vrijdag 26 december 2025 07:19 schreef Dwersdriever het volgende:
Karin Bloemen. Hmmm. Nummer nog nooit gehoord.
Van de ballads vind ik dit wel die ene die wel enigszins te pruimen is jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 07:27 schreef Dwersdriever het volgende:
Het beste nummer van Bruno. Laat zien dat hij niet allemaal technologie nodig heeft om goed te klinken.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 07:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kerstdiner gelijk opgehoest door je UI
Hoewel. Cyrus de Grote ook wel een case heeft.quote:Op vrijdag 26 december 2025 07:28 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Billy Ray is de beste Cyrus. 🎂
Al jaren.quote:Op vrijdag 26 december 2025 05:31 schreef Eightyone het volgende:
Het 'niggaz' in Niggaz in Paris verbergen ze liever.
Wel de leukste van de 3 stuntpiloten in de lijst, maar ik zou ze alle 3 offeren voor Car Radio of Trees.quote:Op vrijdag 26 december 2025 07:34 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, deze. Die had er wel uit mogen blijven.
Op Wikipedia staat:quote:Op vrijdag 26 december 2025 07:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Radio 2 heeft dus bij 2 nummers 2 verschillende versies, als zij het hebben over 4853 ipv 4851. Waarschijnlijk is eentje de akoestische versie van Take Your Time Girl en de andere dat ze dan 2x de verschillende versie van Missing hebben gedraaid. 1x het origineel en 1x de bekende remixversie.
quote:In totaal hebben 4927 liedjes een notering gehad in de Top 2000 (2025). Sommige bronnen hebben het over één minder. Dat verschil wordt veroorzaakt door het nummer Popcorn, dat in de huidige opgave van NPO Radio 2 enkel in de uitvoering van Hot Butter in de lijst gestaan zou hebben. In 1999, 2000 en 2001 stond op de site van de Top 2000 The Popcorn Makers als uitvoerende. De twee versies verschillen heel weinig van elkaar. Op Wikipedia worden ze vermeld als één lied.
Aha, dan zijn het de twee versies van Popcorn en de twee versies van Year of Summer. Bij Year of Summer had dat wel uitgemaakt, die versie scoort bij mij veel lager. Bij Popcorn.. het is allebei niet veel.quote:
Mooi, niets meer aan doen, niet meer omkijken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 07:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Best veel narigheid geweest vannacht trouwens
Ja ik vind Tannaz wel echt de minste jock voor zo'n lijst, achjaquote:
Wel een paar goeie nummers helaas. Luka, Dakota, Grace... ook Never Going Back Again, Boys are Back in town en Home of the Brave wel.quote:Op vrijdag 26 december 2025 07:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi, niets meer aan doen, niet meer omkijken.
Mogguh.quote:
Komt vast doordat ik erop gestemd hebquote:Op vrijdag 26 december 2025 07:53 schreef Dagoduck het volgende:
Hoogste notering in zeven jaar tijd blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |