Mooi streven voor iedereen, ik hou m even dichter bij me voorlopigquote:
Ik maar wachtenquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kunnen we gelukkig lang wachten
Dan kaatst ik mijn vraag gewoon nog een keer, you okay?quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mooi streven voor iedereen, ik hou m even dichter bij me voorlopig
Heel validequote:Op vrijdag 26 december 2025 01:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat we tegen die tijd allemaal al het loodje hebben gelegd
quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je fan wordt van Elder Scrolls ga je heeeel oud worden
quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:56 schreef BillDauterive het volgende:
Het volgende liedje wordt mijn laatste liedje van de avond. Een liedje wat me heel erg gaat raken.![]()
Kan veel erger inderdaadquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:56 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is wel een goede week voor slapeloosheid
Als we gaan dan gaan we met zijn allen?quote:
The Witcher 4.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:56 schreef Evenstar het volgende:
GTA6, Final Fantasy VII remake part 3, komen nog leuke dingen aan mbt games
been better veel onzekerheden momenteel en ik ga wel goed op stabiliteitquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan kaatst ik mijn vraag gewoon nog een keer, you okay?
Knuvquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:56 schreef BillDauterive het volgende:
Het volgende liedje wordt mijn laatste liedje van de avond. Een liedje wat me heel erg gaat raken.![]()
Ik denk aan jequote:Op vrijdag 26 december 2025 01:56 schreef BillDauterive het volgende:
Een beetje slapeloosheid dezer 7 dagen mag, zolang je maar geen ernstige roofbouw op je lichaam gaat plegen om maar plaatjes te kunnen luisteren en hier te kunnen posten. Er komt altijd weer een nieuw Top 2000 jaar, en de favorieten die je gemist hebt zijn terug te luisteren of pak je in een nieuwe editie meequote:Op vrijdag 26 december 2025 01:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Op wat slapeloosheid na, gaat het zeker goed met m
Sleep well alvast Billquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:56 schreef BillDauterive het volgende:
GTA 6 is inmiddels zolang uitgesteld en opgehypt, dat het alleen maar kan tegenvallenquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als we gaan dan gaan we met zijn allen?
Wedden dat RS weer gaat janken en uitstellen?
Da's óók rot, kunnen we wat doen voor je?quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
been better veel onzekerheden momenteel en ik ga wel goed op stabiliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |