Sjemigquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wilde dit voor later in de week bewaren, maar fuck it. Begin dit jaar ging mn oma dood (stond toen wel allang op de planning). Daarna ging mijn vader bijna dood, maar zijn brein was daarna dusdanig beschadigd waardoor hij alleen maar ruzie met mij kon maken, waardoor we uiteindelijk alsnog contact verloren. Daarna werd ik door verschillende omstandigheden dusdanig vermoeid en dat leidde uiteindelijk helaas tot een overdosis antidepressiva. Ik heb gelukkig ook genoeg leuke dingen meegemaakt in 2025. Maar ik hoop wel dat 2026 beter gaat worden
drink kleine slokjes water in een dusdanig tempo dat de hik geen ruimte heeft om ertussendoor te glippen. Dus niet te snel, maar ook niet te langzaam, want snel werkt niet per se altijd. Is voor mij foolproof iig.quote:
Sowieso die eerste 2 albums van Dio slaan gewoon een erg hoog niveau aan. Meesterwerken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Eens hoor, maar je weetz.... NL, smakeloos en land ...Zeker top 250 liedje anders.
Oei. Veel sterkte en hopelijk brengt volgend jaar je weer betere tijden!quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wilde dit voor later in de week bewaren, maar fuck it. Begin dit jaar ging mn oma dood (stond toen wel allang op de planning). Daarna ging mijn vader bijna dood, maar zijn brein was daarna dusdanig beschadigd waardoor hij alleen maar ruzie met mij kon maken, waardoor we uiteindelijk alsnog contact verloren. Daarna werd ik door verschillende omstandigheden dusdanig vermoeid en dat leidde uiteindelijk helaas tot een overdosis antidepressiva. Ik heb gelukkig ook genoeg leuke dingen meegemaakt in 2025. Maar ik hoop wel dat 2026 beter gaat worden
Pff wat een ellende, sterkte met alles en dat 2026 je het dubbele aan leuke dingen mag brengen!quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Knuffelquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat doen jullie zekerquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is ook wel enorm veel op je bord zo. Heel heftig allemaal. Ik hoop dat we je in ieder geval nog wat pret kunnen geven deze laatste week van het jaar
Dankquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
SjemigDM mag altijd, maar dat weet je, ik wil in ieder geval zeggen dat ik blij bent dat je er nog bent, en vast vele met mij!
"Het kan nooit zo donker zijn of het wordt weer licht"
quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heb dit jaar Holy Diver Live album voor een leuk prijsje bij een vinylmarktje in de buurt gevonden, zo blij mee <3quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso die eerste 2 albums van Dio slaan gewoon een erg hoog niveau aan. Meesterwerken.
Dancer mag er zeker in!quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
IDLES GODEN
[ afbeelding ]
Als Fontaines D.C. in de Top zo makkelijk kan debuteren mag Idles het van mij volgend jaar ook proberen
Okkie gaat voorlopig nog nergens heenquote:
Kunnen we gelukkig lang wachtenquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:54 schreef ok01 het volgende:
[..]
Okkie gaat voorlopig nog nergens heen
Kan het sowieso niet hebben om eerder weg te gaan dan dat GTA 6 uitkomt
Ik denk dat we tegen die tijd allemaal al het loodje hebben gelegdquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:54 schreef ok01 het volgende:
[..]
Als je fan wordt van Elder Scrolls ga je heeeel oud wordenquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:54 schreef ok01 het volgende:
[..]
Op wat slapeloosheid na, gaat het zeker goed met mquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Knuffel![]()
2026 wordt hopelijk veel meer jouw jaarl, ben ik van overtuigd
En gelukkig ben je er deze week gewoon fijn bij, in relatief goede gezondheid ga ik vanuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |