Ik vind 'nickel' veel mooier dan 'oceaan'. Vreselijk nummer.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf altijd zeggen dat Racoon uit de Feel Like Flying periode de leukste muziek maakte. Het ging gruwelijk mis vanaf Love You More
slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:45 schreef ShinyStar het volgende:
Ik taai hem ook af. Geen verplichtingen vandaag (26-12), dus ben wel weer vaak aanwezig. Trusten iedereen.
Shine brightly en slaap lekker!quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:45 schreef ShinyStar het volgende:
Ik taai hem ook af. Geen verplichtingen vandaag (26-12), dus ben wel weer vaak aanwezig. Trusten iedereen.
Holy Diver moet tijdens het kerstdiner. Of vlak voor Oud en Nieuwquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:46 schreef Evenstar het volgende:
Overbodige Elvis
Prima plekje voor Holy Diver bijv.
Sleep well Schijnende Sterquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:45 schreef ShinyStar het volgende:
Ik vind Oceaan juist weer mooi. Dit zei ik niet hardop.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:46 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik vind 'nickel' veel mooier dan 'oceaan'. Vreselijk nummer.
Wilde dit voor later in de week bewaren, maar fuck it. Begin dit jaar ging mn oma dood (stond toen wel allang op de planning). Daarna ging mijn vader bijna dood, maar zijn brein was daarna dusdanig beschadigd waardoor hij alleen maar ruzie met mij kon maken, waardoor we uiteindelijk alsnog contact verloren. Daarna werd ik door verschillende omstandigheden dusdanig vermoeid en dat leidde uiteindelijk helaas tot een overdosis antidepressiva. Ik heb gelukkig ook genoeg leuke dingen meegemaakt in 2025. Maar ik hoop wel dat 2026 beter gaat wordenquote:
Holy Diver is wmb waard voor een plekje op de 31e.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Holy Diver moet tijdens het kerstdiner. Of vlak voor Oud en Nieuw
Wat is er met Kickstart my heart gebeurd?quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:46 schreef Evenstar het volgende:
Overbodige Elvis
Prima plekje voor Holy Diver bijv.
Eens hoor, maar je weetz.... NL, smakeloos en land ...Zeker top 250 liedje anders.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Holy Diver is wmb waard voor een plekje op de 31e.
IDLES GODENquote:
Ik stem er ieder jaar op, maar ik heb maar geaccepteerd dat Nederland Mötley Crüe gewoon compleet heeft genegeerd ofzo .....quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat is er met Kickstart my heart gebeurd?
Knuvquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wilde dit voor later in de week bewaren, maar fuck it. Begin dit jaar ging mn oma dood (stond toen wel allang op de planning). Daarna ging mijn vader bijna dood, maar zijn brein was daarna dusdanig beschadigd waardoor hij alleen maar ruzie met mij kon maken, waardoor we uiteindelijk alsnog contact verloren. Daarna werd ik door verschillende omstandigheden dusdanig vermoeid en dat leidde uiteindelijk helaas tot een overdosis antidepressiva. Ik heb gelukkig ook genoeg leuke dingen meegemaakt in 2025. Maar ik hoop wel dat 2026 beter gaat worden
Dat is ook wel enorm veel op je bord zo. Heel heftig allemaal. Ik hoop dat we je in ieder geval nog wat pret kunnen geven deze laatste week van het jaarquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wilde dit voor later in de week bewaren, maar fuck it. Begin dit jaar ging mn oma dood (stond toen wel allang op de planning). Daarna ging mijn vader bijna dood, maar zijn brein was daarna dusdanig beschadigd waardoor hij alleen maar ruzie met mij kon maken, waardoor we uiteindelijk alsnog contact verloren. Daarna werd ik door verschillende omstandigheden dusdanig vermoeid en dat leidde uiteindelijk helaas tot een overdosis antidepressiva. Ik heb gelukkig ook genoeg leuke dingen meegemaakt in 2025. Maar ik hoop wel dat 2026 beter gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |