En ja, ik zou er ook nu niet meer heen gaan, vanwege het geld.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga er echt geen 150 euro voor betalen.
Dat moet dan een festival worden
Is zo gaaf, ik durf bijna te zeggen leuker dan TOOLquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:42 schreef Evenstar het volgende:
Ik ga A Perfect Circle zien in 2026 \o/
Tool al vaker gezien maar APC nog nooit.
Na het jaar dat ik heb gehad, zijn jullie dat zekerquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zijn we al een lichtje te noemen?
You okay?quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:43 schreef ok01 het volgende:
[..]
Na het jaar dat ik heb gehad, zijn jullie dat zeker
Alleen als IDLES er ook isquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:42 schreef ok01 het volgende:
[..]
Een festival waar The Cure op gaat spelen bijvoorbeeld
Mag met kerstquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:44 schreef SamCooke het volgende:
Hmm nog ff lekker met een wijntje op de bank luisteren terwijl ik er al teveel op heb.
We gaan voor de vuurtoren aan het einde van de weekquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:43 schreef ok01 het volgende:
[..]
Na het jaar dat ik heb gehad, zijn jullie dat zeker
Er is met te veel drank op gelukkig nog nooit iets gebeurd waar men later spijt van krijgtquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:44 schreef SamCooke het volgende:
Hmm nog ff lekker met een wijntje op de bank luisteren terwijl ik er al teveel op heb.
Lichtje wel een van de beste nummers ooit hequote:Op vrijdag 26 december 2025 01:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zijn we al een lichtje te noemen?
Mooi even de essentie samengevat in 2 zinnenquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:42 schreef ok01 het volgende:
Ik weet dat het wat vroeg is om zo melancholisch te zijn
Maar kan het zoals ieder weer enorm waarderen om deze week met jullie door te kunnen brengen
Mee eens, maar dit zijn teksten die ik pas op de 28ste zegquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:42 schreef ok01 het volgende:
Ik weet dat het wat vroeg is om zo melancholisch te zijn
Maar kan het zoals ieder weer enorm waarderen om deze week met jullie door te kunnen brengen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:45 schreef ShinyStar het volgende:
Ik taai hem ook af. Geen verplichtingen vandaag (26-12), dus ben wel weer vaak aanwezig. Trusten iedereen.
Truste!quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:45 schreef ShinyStar het volgende:
Ik taai hem ook af. Geen verplichtingen vandaag (26-12), dus ben wel weer vaak aanwezig. Trusten iedereen.
In elk geval niks wat ik me nog herinnerquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er is met te veel drank op gelukkig nog nooit iets gebeurd waar men later spijt van krijgt
Hier ben ik het ook heel erg mee eensquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf altijd zeggen dat Racoon uit de Feel Like Flying periode de leukste muziek maakte. Het ging gruwelijk mis vanaf Love You More
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |