Mooi streven voor iedereen, ik hou m even dichter bij me voorlopigquote:
Ik maar wachtenquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kunnen we gelukkig lang wachten
Dan kaatst ik mijn vraag gewoon nog een keer, you okay?quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mooi streven voor iedereen, ik hou m even dichter bij me voorlopig
Heel validequote:Op vrijdag 26 december 2025 01:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat we tegen die tijd allemaal al het loodje hebben gelegd
quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je fan wordt van Elder Scrolls ga je heeeel oud worden
quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:56 schreef BillDauterive het volgende:
Het volgende liedje wordt mijn laatste liedje van de avond. Een liedje wat me heel erg gaat raken.![]()
Kan veel erger inderdaadquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:56 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is wel een goede week voor slapeloosheid
Als we gaan dan gaan we met zijn allen?quote:
The Witcher 4.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:56 schreef Evenstar het volgende:
GTA6, Final Fantasy VII remake part 3, komen nog leuke dingen aan mbt games
been better veel onzekerheden momenteel en ik ga wel goed op stabiliteitquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan kaatst ik mijn vraag gewoon nog een keer, you okay?
Knuvquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:56 schreef BillDauterive het volgende:
Het volgende liedje wordt mijn laatste liedje van de avond. Een liedje wat me heel erg gaat raken.![]()
Ik denk aan jequote:Op vrijdag 26 december 2025 01:56 schreef BillDauterive het volgende:
Een beetje slapeloosheid dezer 7 dagen mag, zolang je maar geen ernstige roofbouw op je lichaam gaat plegen om maar plaatjes te kunnen luisteren en hier te kunnen posten. Er komt altijd weer een nieuw Top 2000 jaar, en de favorieten die je gemist hebt zijn terug te luisteren of pak je in een nieuwe editie meequote:Op vrijdag 26 december 2025 01:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Op wat slapeloosheid na, gaat het zeker goed met m
Sleep well alvast Billquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:56 schreef BillDauterive het volgende:
GTA 6 is inmiddels zolang uitgesteld en opgehypt, dat het alleen maar kan tegenvallenquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als we gaan dan gaan we met zijn allen?
Wedden dat RS weer gaat janken en uitstellen?
Da's óók rot, kunnen we wat doen voor je?quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
been better veel onzekerheden momenteel en ik ga wel goed op stabiliteit
Sleep well Evenstarquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:59 schreef Evenstar het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, morgen volle dag inclusief bowlen en uit eten ... dus pas laat weer aan de T2K!
Sleep well Bassmanquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:59 schreef MTheBassman het volgende:
Er is niet echt wat om voor op te blijven zo denk ik. Ik heb morgen een brunch dus ik wil wel even wat slaap pakken en beetje rustig wakker worden. Dus ik haak af voor vannacht, veel plezier nog nachtbrakers
Wedden dat ze gewoon de map van 5 recyclen in een nieuw jasje?quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:58 schreef ok01 het volgende:
[..]
GTA 6 is inmiddels zolang uitgesteld en opgehypt, dat het alleen maar kan tegenvallen
De enige twee stemplaten die ik niet wil missen zijn Under the pressure en Sitting on the dock of the bay. Voor de rest ben ik gewoon wakker wanneer mijn lichaam dat wil blijkbaarquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een beetje slapeloosheid dezer 7 dagen mag, zolang je maar geen ernstige roofbouw op je lichaam gaat plegen om maar plaatjes te kunnen luisteren en hier te kunnen posten. Er komt altijd weer een nieuw Top 2000 jaar, en de favorieten die je gemist hebt zijn terug te luisteren of pak je in een nieuwe editie mee![]()
(Dit houd ik mezelf ook zoveel mogelijk voor. Maar ik heb wel de nadelige karaktereigenschap om niet graag m'n bed op te willen zoeken als ik eenmaal vrij ben.)
Ik vond 5 ook een beetje tegenvallen. En ik speel niet onlinequote:Op vrijdag 26 december 2025 01:58 schreef ok01 het volgende:
[..]
GTA 6 is inmiddels zolang uitgesteld en opgehypt, dat het alleen maar kan tegenvallen
Gewoon doen wat jullie altijd doen. De stabilitieit van week 53quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Da's óók rot, kunnen we wat doen voor je?
Zou me niks verbazen inderdaadquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wedden dat ze gewoon de map van 5 recyclen in een nieuw jasje?
*kijkt op spiekbriefje* vals meebrullen, kutgrapjes en zuipen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gewoon doen wat jullie altijd doen. De stabilitieit van week 53
Truste Billiequote:Op vrijdag 26 december 2025 02:00 schreef BillDauterive het volgende:
Yes. dat was een mooie afsluiter. Bedankt voor deze mooie avond en tot morgen
Yessss please!quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
*kijkt op spiekbriefje* vals meebrullen, kutgrapjes en zuipen?
Heb ieder jaar als traditie om rond de zomer GTA 5 uit te spelen. Maar het valt inderdaad wel tegen in vergelijking met de trailer die ervoor werd uitgebrachtquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vond 5 ook een beetje tegenvallen. En ik speel niet online
Truste Geertquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:00 schreef Gretzl het volgende:
Ik ga ook maar eens een poging doen tot afsluiten, The Smiths komen nog wel op een later moment in deze Top
Fijne nacht allen, sleep well
Nog wel genoeg sociale verplichtingen op 2e Kerstdag, kan niet te laat in de ochtend op staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |