Truste Billquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:00 schreef BillDauterive het volgende:
Yes. dat was een mooie afsluiter. Bedankt voor deze mooie avond en tot morgen
Heb wel je handgeschreven gemist begin deze maandquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat kan ik allemaal alleenmaar met jullie is het toch leuker!
Die is er wegens redenen nietquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb wel je handgeschreven gemist begin deze maand
Ik heb met mijn xbox 360 helaas niet veel opties meer voor games. Dus dan maar gta 4 en gta 5quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:03 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dit jaar als grote game alleen die Oblivion remaster gespeeld. Weinig tijd gehad of gemaakt voor gamen.
Ik heb Bauldurs Gate nog liggen. Die bewaar ik wel tot na de verhuizing
Deze kwam maandag bij de quiz voorbij. Gelukkig was @Cassa95 fan en wist hij dit.quote:
Heel valide, neem je tijdquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die is er wegens redenen nietHeb niet mijn handjes eraf geblazen met een gevonden vuurwerkje hoor.
Moet hem gewoon nog schrijven, maar dit was ook niet mijn beste jaar en toen had ik gewoon ordinair geen zin.
Komt nog wel, denk ik.
Had absoluut niet kunnen raden dat dit de leadsinger is van Maneskinquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze kwam maandag bij de quiz voorbij. Gelukkig was @:cassa95 fan en wist hij dit.
Anders hadden we iets minder ruim gewonnen
Kan altijd overschrijven als ik me na kerst verveel in een suf blokjequote:
Ben daar zelfs te single voorquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:05 schreef Gretzl het volgende:
Kan me wel voorstellen dat deze Damiano voor menigeen een gevoelige, emotionele break-up plaat kan zijn.
Iswel het meest kutte slot om mee te pakkenquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:06 schreef Dagoduck het volgende:
Zou ik Tom Op het Broek nog meemaken deze Top 2000?
Voorlopig blijf ik nog wel wakkerquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Iswel het meest kutte slot om mee te pakken
Heb nog zijn Wikipedia verbeterd vorige week. Iemand moest het doen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Iswel het meest kutte slot om mee te pakken
Straksquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is een goeie tijd om naar bed te gaan op een doordeweekse 2e kerstdag?
Klinkt plausibelquote:
"Nog eentje dan" heb je morgen verplichtingen?quote:
Ik vind dit nog een 1e kerstdagquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is een goeie tijd om naar bed te gaan op een doordeweekse 2e kerstdag?
Pas vanaf 16uquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
"Nog eentje dan" heb je morgen verplichtingen?
Ga erheen en doe het.quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:10 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die stomme figuurtjes op de LP heel erg kapot wil slaan en/of gooien?
Ik was gisteren nog in een Ierse pub, alleen om even snel gebruik te maken van het toilet, maar dat is een detail.quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:13 schreef ok01 het volgende:
The Pogues![]()
Deze avond inspireert me wel om binnenkort weer naar een Irish pub te gaan
Ja gewoon "hallooootjes, hier ben ik, houdjemond" en dan *pats*.quote:
Niet even de G gesplit toen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in een Ierse pub, alleen om even snel gebruik te maken van het toilet, maar dat is een detail.
Dat soort tiktokzooi doe ik niet aan mee.quote:
Heel goedquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat soort tiktokzooi doe ik niet aan mee.
Slaap lekker Dagoquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga afhaken en weer lekker geen wekker zetten.
truste Dagoquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:15 schreef Dagoduck het volgende:
Truste Dagoquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:15 schreef Dagoduck het volgende:
Truste Dagoquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:15 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was vandaag jaar oud toen ik hoorde over de Split the G challenge
Same herequote:Op vrijdag 26 december 2025 02:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was vandaag jaar oud toen ik hoorde over de Split the G challenge
Sleep well Duckie .Wquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan verder wel genieten van een Guinness hoor, daar niet van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |