Pas vanaf 16uquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
"Nog eentje dan" heb je morgen verplichtingen?
Ga erheen en doe het.quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:10 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die stomme figuurtjes op de LP heel erg kapot wil slaan en/of gooien?
Ik was gisteren nog in een Ierse pub, alleen om even snel gebruik te maken van het toilet, maar dat is een detail.quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:13 schreef ok01 het volgende:
The Pogues![]()
Deze avond inspireert me wel om binnenkort weer naar een Irish pub te gaan
Ja gewoon "hallooootjes, hier ben ik, houdjemond" en dan *pats*.quote:
Niet even de G gesplit toen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in een Ierse pub, alleen om even snel gebruik te maken van het toilet, maar dat is een detail.
Dat soort tiktokzooi doe ik niet aan mee.quote:
Heel goedquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat soort tiktokzooi doe ik niet aan mee.
Slaap lekker Dagoquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga afhaken en weer lekker geen wekker zetten.
truste Dagoquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:15 schreef Dagoduck het volgende:
Truste Dagoquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:15 schreef Dagoduck het volgende:
Truste Dagoquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:15 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was vandaag jaar oud toen ik hoorde over de Split the G challenge
Same herequote:Op vrijdag 26 december 2025 02:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was vandaag jaar oud toen ik hoorde over de Split the G challenge
Sleep well Duckie .Wquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan verder wel genieten van een Guinness hoor, daar niet van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |