Je bent nooit af Koeniequote:Op vrijdag 26 december 2025 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben ik af dat ik dat niet lekker vind?
Gewoon slecht van ze. Vreselijk.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:13 schreef Gretzl het volgende:
Nog steeds kaputt
Dan moet ik straks voor het slapengaan ook nog even chatgpt aan het werk zetten, anders loop ik te veel achter met scrobbles
[ link | afbeelding ]
Betere oplossing inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Piano Man had ook wel hier ergens mogen staan
Ik heb het ook nooit begrepen. Donker gekleurd bier en ik zijn nooit een goed duo geweest.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze willen vast ook wel een baco'tje voor je makenquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
racistquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit begrepen. Donker gekleurd bier en ik zijn nooit een goed duo geweest.
Groetjesquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
nou voor henk wijngaard wil ik weg zijn. slaaplekker mensen
Ik vind het ook heel goor. Maar laatst een alcoholvrije gehad en die vond ik wel lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is het ookquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
dit klinkt als een goed verhaal
Kende ik niet, even opgezocht.quote:
Ik in/op Alcatraz.quote:
Sleep well Jorgiequote:Op vrijdag 26 december 2025 01:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wist dat ik ooit gecancelled zou worden. Helaas.quote:
ahja Shania Twain d'r oomquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er is een playlist van Jop Boetzkes op Spotify in omgekeerde volgorde, gewoon aanzetten terwijl je luistert en je scrobbelt automatisch meequote:Op vrijdag 26 december 2025 01:13 schreef Gretzl het volgende:
Nog steeds kaputt
Dan moet ik straks voor het slapengaan ook nog even chatgpt aan het werk zetten, anders loop ik te veel achter met scrobbles
[ link | afbeelding ]
Een goede gitzwarte stoutquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit begrepen. Donker gekleurd bier en ik zijn nooit een goed duo geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |