quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
- Als hij in beeld komt je ogen bewerken met bleek
- Ladies en gentlepeople = slok
- Publieksparticipatie = slok
- Walsje (Alias W.A.L.S.: Weer Alle Luisteraars Storen) = atje
- Meedoen met TARA DARA DA = slok extra
...
Ik vrees dat dat toch na een optreden was van juf Maudquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
nou vertel wat over je beste neukpartij van 2025 dan
Ierland is schitterend, ieren zijn geweldig. Heerlijke humor ook. Aanrader!quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:12 schreef MTheBassman het volgende:
Ik wil nog wel een keer graag naar Ierland. Lijkt me geweldig.
ach, ik heb een keer in een avond bijna een hele fles whiskey gedronken. Dat ging prima (tot op zekere hoogte)quote:
Gemiste kansquote:
met juf maud? :dquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat toch na een optreden was van juf Maud
Krijg wel gelijk zin in Guinnessquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Okkie. Ga eens naar een Irish Pub
Dat dan weer nietquote:
Ierland is fantastischquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:12 schreef MTheBassman het volgende:
Ja, de Ieren die ik ken zijn ook echt hele gezellige en vriendelijke mensen. En erg muziek georiënteerd, daar hou ik als muzikant ook wel van.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ierland is schitterend, ieren zijn geweldig. Heerlijke humor ook. Aanrader!
Een van m'n favoriete Europese landen, in vrijwel allesquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:12 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben er laatst twee weken rondgetourd. Landschap viel me een beetje tegen. Hete hele land is leeggekapt om aardappels te verbouwen en schapen te houden. Het is een kaal land. Weinig walking trails ook.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:12 schreef MTheBassman het volgende:
Aanvulling: "Uuurrrrrrrrr..." en anderssoortige oproepen tot publiek-reactie = slok. Ook 'Yee-ha!'-achtige radiokreten = slok.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nog eens de regels die we net stelden bij 'INKELEN':
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |