31 december 23:59 wanneer het eindelijk bijna voorbij is.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:48 schreef ok01 het volgende:
Zal positief beginnen
Wat was jullie hoogtepunt het afgelopen jaar?
Zeker! India maar dan wel gelukt. Lekker eten, de beste stranden, leuke mensen. Kindvriendelijk en niet te duurquote:Op donderdag 25 december 2025 23:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
HeerlijkZulke lieve mensen daar ook.
Klinkt als een mooi jaar Mexquote:Op donderdag 25 december 2025 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verder vond ik karaokeb met jullie ook heel leuk. En Tenerife, Last Dinner Party op Pinkpop, het eindelijk bewonen van het nieuwe huis en ons vrienden weekend met heel veel bordspellen.
Ik wil ook naar Japan. Zitten te kijken om in 2026 te gaanquote:Op donderdag 25 december 2025 23:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Kan het aanraden, heb tips nu
Alleen op vakantie gaan en uiteindelijk met de eigenaar van de AirBnB in de plaatselijke gay bar belandenquote:Op donderdag 25 december 2025 23:48 schreef ok01 het volgende:
Zal positief beginnen
Ik sluit me hierbij aanquote:Op donderdag 25 december 2025 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
31 december 23:59 wanneer het eindelijk bijna voorbij is.
en ook heel erg diversquote:Op donderdag 25 december 2025 23:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Zeker! India maar dan wel gelukt. Lekker eten, de beste stranden, leuke mensen. Kindvriendelijk en niet te duur
Ja maar er waren ook wel fikse minpunten. Maar al met al oké en is het grootste dal voor even geweestquote:
Ja! En de prachtige natuur. En erg rijk land ook qua cultuur.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Zeker! India maar dan wel gelukt. Lekker eten, de beste stranden, leuke mensen. Kindvriendelijk en niet te duur
Zal eraan denken als ik ooit het geld ervoor hebquote:Op donderdag 25 december 2025 23:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Kan het aanraden, heb tips nu
Vakantie in Kroatie, andere baan (intern overgestapt), en QOTSA in Carréquote:Op donderdag 25 december 2025 23:48 schreef ok01 het volgende:
Zal positief beginnen
Een willekeurige strandwandeling hier in de buurt. Beter wordt het niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:48 schreef ok01 het volgende:
Zal positief beginnen
het begint op bepaalde plekken uiteraard wel toeristisch te worden, maar dat heb je overalquote:
Een 3, maar dat is een lang verhaalquote:Op donderdag 25 december 2025 23:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik klaag niet. En wat geef jij jouw jaar qua rating dan
Shitload aan onderzoekjes dit jaar.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:48 schreef ok01 het volgende:
Zal positief beginnen
Achquote:Op donderdag 25 december 2025 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
31 december 23:59 wanneer het eindelijk bijna voorbij is.
Ik was het meest verrast over hoe divers het land was en de fantastische mensen.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
het begint op bepaalde plekken uiteraard wel toeristisch te worden, maar dat heb je overal
koffiebarretjes van hippies enzo
maar echt een top land, met 6 van de 7 klimaatzones
alle nummers van bob marley lijken toch op elkaar?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed dat deze terug is in de lijst
Je prestigeprojectje was ook wel een hoogtepunt van 2025! Ik heb er iig van genotenquote:Op donderdag 25 december 2025 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar er waren ook wel fikse minpunten. Maar al met al oké en is het grootste dal voor even geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |