Nee wat een klotenummerquote:Op donderdag 25 december 2025 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet mijn favoriete Aha
Drink al jaren blik tijdens de Top 2000. Helemaal prima.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:50 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Flesje is beter
want dan smaakt het ineens anders
enzo
Klootviool. Ik ga je moeder batsen.quote:
Dat was de vroedvrouwquote:
Jaloers hier! Japan heeft altijd al op mn bucketlist gestaanquote:Op donderdag 25 december 2025 23:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vakantie naar Japan! Wat een heerlijk land, wil terug
2025 was wel een succesvol jaar hier. Vader geworden natuurlijk, en op professioneel gebied belangrijke stappen gezet met een buitenlands congresbezoek o.a. Enige minpunt: weinig toffe feestjes/festivals etc. Volgend jaar proberen toch iets meer te ondernemen, mits we oppas kunnen krijgen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:48 schreef ok01 het volgende:
Zal positief beginnen
Wat was jullie hoogtepunt het afgelopen jaar?
Verder vond ik karaokeb met jullie ook heel leuk. En Tenerife, Last Dinner Party op Pinkpop, het eindelijk bewonen van het nieuwe huis en ons vrienden weekend met heel veel bordspellen.quote:
Alsnog een solide ratingquote:Op donderdag 25 december 2025 23:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Deels wel, qua werk wat minder. Maar al met al een solide 6.8
Goedkoper dan ooit nu.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:51 schreef ok01 het volgende:
[..]
Jaloers hier! Japan heeft altijd al op mn bucketlist gestaan
Heerlijkquote:Op donderdag 25 december 2025 23:49 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dit jaar weer geboekt voor de 3e keer
Kan het aanraden, heb tips nuquote:Op donderdag 25 december 2025 23:51 schreef ok01 het volgende:
[..]
Jaloers hier! Japan heeft altijd al op mn bucketlist gestaan
Wel top dat 2025 zo goed was! En veel geluk met het vaderschapquote:Op donderdag 25 december 2025 23:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
2025 was wel een succesvol jaar hier. Vader geworden natuurlijk, en op professioneel gebied belangrijke stappen gezet met een buitenlands congresbezoek o.a. Enige minpunt: weinig toffe feestjes/festivals etc. Volgend jaar proberen toch iets meer te ondernemen, mits we oppas kunnen krijgen natuurlijk.
Ik had geen behoefte aan hele kratten op dit moment.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:51 schreef Berkery het volgende:
Ik haal HJ bij de Jumbo, tweede krat halve prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |