Polygoonjournaalvibesquote:Op donderdag 25 december 2025 22:41 schreef Hamlapjes het volgende:
De muziek van Boudewijn klinkt ook daadwerkelijk gigantisch oud, he?
Stond a whiter shade of pale toen niet op 1?quote:Op donderdag 25 december 2025 22:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik overweeg serieus om editie 1999 aan te zetten. Geen café, geen walsjes, geen 'NUMMER ...'-jingles, geen gezeik.
Alleen, wel af en toe veel te vol gepropte uren, dus sommige liedjes die maar 45 seconden te horen warenOh, en een CD die blijft hangen is ook niet tof
Sterkte, hopelijk valt het mee met je moeder.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik is er weer. Wat een dag.![]()
Sowieso is dat al niet de beste Kerst. Vandaag is mijn moeder opgenomen op de spoedeisende hulp met een interne bloeding.
Morgen wordt ze onderzocht.
De schoonfamilie is vandaag wel geweest. Ik kon gewoon niet meedoen dit jaar. Wel meegegeten, maar ik wil eigenlijk dat december voorbij is
Morgen ga ik naar Zwolle om mijn ouders te bezoeken
We mogen godverdomme NIKS meer!quote:Op donderdag 25 december 2025 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Destijds mocht je ook nog gewoon over liefde en meisjes van 16 zingen. Tegenwoordig is dat te jong.
Ik heb hem laatst nog eens opgezet. Maar er zaten veel uren in met nummers waar ik nog nooit van had gehoord en die me ook niet zoveel deden. Ik denk dat rond 2010 zo’n beetje de beste lijst zal zijn geweest.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:42 schreef camilero het volgende:
[..]
Ook daar stond veel bagger in.
Ik zit even te rekenen en realiseer me dat we in 1999 dichter bij de release van Bohemian Rhapsody in 1975 zaten dan dat we nu bij het jaar 1999 zijn.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik overweeg serieus om editie 1999 aan te zetten. Geen café, geen walsjes, geen 'NUMMER ...'-jingles, geen gezeik.
Alleen, wel af en toe veel te vol gepropte uren, dus sommige liedjes die maar 45 seconden te horen warenOh, en een CD die blijft hangen is ook niet tof
Die heeft nooit op 1 gestaan. Gewoon Queen in de eerste!quote:Op donderdag 25 december 2025 22:42 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Stond a whiter shade of pale toen niet op 1?
Ja, altijd leuk, als mensen niet verwachten dat iemand in de 20s (nu al wel 30 inmiddelsquote:Op donderdag 25 december 2025 22:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Paar jaar terug bij het Cuby museum in Grolloo geweest. Persoon aan de balie was echt van 'huh hoe kent iemand in de 20 Cuby'
Museumpje was wel echt leuk hoor!
Opvallend in de lijstquote:Op donderdag 25 december 2025 22:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst nog eens opgezet. Maar er zaten veel uren in met nummers waar ik nog nooit van had gehoord en die me ook niet zoveel deden. Ik denk dat rond 2010 zo’n beetje de beste lijst zal zijn geweest.
Sterktequote:Op donderdag 25 december 2025 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
Sowieso is dat al niet de beste Kerst. Vandaag is mijn moeder opgenomen op de spoedeisende hulp met een interne bloeding.
De schoonfamilie is vandaag wel geweest. Ik kon gewoon niet meedoen dit jaar. Wel meegegeten, maar ik wil eigenlijk dat december voorbij is
BOHHHHquote:
Vroegjesquote:Op donderdag 25 december 2025 22:45 schreef Gunner het volgende:
Goed nu kan ik naar bed. Tot morgen muziekvrienden.
Kan slechter toch? Nog geen Snollebollekes.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Opvallend in de lijst
Hoogste nieuwe is ‘A Night Like This’ van Caro Emerald op nummer 22, gevolgd door ‘Just Breathe’ van Pearl Jam (120) en ‘No Surrender’ van Kane (178) en ‘Back It Up’ van Caro Emerald (197). In totaal kent de Top 2000 114 nieuwe binnenkomers.
Welke kerstfilm is dit?quote:
Hey Ya!quote:
Ja toch?quote:Op donderdag 25 december 2025 22:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, altijd leuk, als mensen niet verwachten dat iemand in de 20s (nu al wel 30 inmiddels) in mijn geval zegt te luisteren naar 70s en 80s bands
Sterktequote:Op donderdag 25 december 2025 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
Das waarquote:Op donderdag 25 december 2025 22:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Kan slechter toch? Nog geen Snollebollekes.
Jessica Biel in Summer Catch blijkbaar.quote:
Wild dat muv Pearl Jam geen daarvan blijvertjes zijn gebleken.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Opvallend in de lijst
Hoogste nieuwe is ‘A Night Like This’ van Caro Emerald op nummer 22, gevolgd door ‘Just Breathe’ van Pearl Jam (120) en ‘No Surrender’ van Kane (178) en ‘Back It Up’ van Caro Emerald (197). In totaal kent de Top 2000 114 nieuwe binnenkomers.
Arme kinderen.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:47 schreef Cee het volgende:
Ik zag net een bericht voorbijkomen van iemand die haar kinderen Cuby en Blizzard heeft genoemd.
Ik was ergens halverwege de 50. Ben 44, dus vond ik niet zo heel erg pijnlijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja toch?
Al noemde m'n Spotify Wrapped me wel 60. Auw.
Bijzonderquote:Op donderdag 25 december 2025 22:46 schreef EDMAN- het volgende:
Outkast - Atliens
Outkast - Two dope boys in a cadillac
dit ..
Dat is heel cool en egoïstisch en dom tegelijkquote:Op donderdag 25 december 2025 22:47 schreef Cee het volgende:
Ik zag net een bericht voorbijkomen van iemand die haar kinderen Cuby en Blizzard heeft genoemd.
Dat is vast iemand die haar katten haar kinderen noemt.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:47 schreef Cee het volgende:
No surrender staat er nog inquote:Op donderdag 25 december 2025 22:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wild dat muv Pearl Jam geen daarvan blijvertjes zijn gebleken.
Lekker dan als je net die ene bent die Blizzard heetquote:Op donderdag 25 december 2025 22:47 schreef Cee het volgende:
Katten had nog gekund, maar je kinderen?quote:Op donderdag 25 december 2025 22:47 schreef Cee het volgende:
Ze had ook fan van Gladys Knight kunnen zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 22:47 schreef Cee het volgende:
Wel op 1991. Dus da's écht op het randje nu.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
No surrender staat er nog in
allright, allright, allright, allright, allright, allright, allright, allright, allright, allright, allright, allright, allright, allrightquote:
Inderdaad, het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:49 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
allright, allright, allright, allright, allright, allright, allright, allright, allright, allright, allright, allright, allright, allright
Mandquote:Op donderdag 25 december 2025 22:49 schreef Evenstar het volgende:
Overbodige Bowie, net als bijna alle andere Bowies.
Scorpionië is en smakeloos landquote:Op donderdag 25 december 2025 22:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Niemendalletje van Bowie. Ik snap t echt niet
Manmanman, tijd gaat niet normaal snel.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Over een paar weken alweer 10 jaar oud. RIP.
Dat is een witte ster.quote:
Bowie heeft zoveel beter gemaakt dan dit dat er niet in staat.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:50 schreef camilero het volgende:
[..]
Scorpionië is en smakeloos land
quote:Op donderdag 25 december 2025 22:49 schreef Evenstar het volgende:
Zal vast vloeken in de kerk zijn hier, maar Bowie vind ik echt toppunt van een overgewaardeerde artiest.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Och, dat was dat rampjaar 2016.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Oneens, de man heeft ✨️bangers✨️ en meesterwerken gemaakt.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:49 schreef Evenstar het volgende:
Misschien is het al gevraagd, maar wat vond je van Smells Like Teen Spirit van Ronde gisteravond.??quote:Op donderdag 25 december 2025 22:49 schreef MTheBassman het volgende:
Nu van deze genieten![]()
![]()
1893 RONDÉ - Hard To Say Goodbye
Prince en Bowiequote:Op donderdag 25 december 2025 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Och, dat was dat rampjaar 2016.
Ik kan hem echt heel goed hebbenquote:Op donderdag 25 december 2025 22:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
9 jaar geleden ook alweer dat Scorpion hier kwam melden dat Sjors ten hemele was en die ene troela die toen top 2000 presenteerde even niet meer wist wat ze nu moest gaan doen met de rest van haar shift.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind zijn oeuvre wel lekker divers en complex, maar zet het niet zo snel zelf op.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zal vast vloeken in de kerk zijn hier, maar Bowie vind ik echt toppunt van een overgewaardeerde artiest.
Ik ook!quote:Op donderdag 25 december 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb volgens mij op Lazarus gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |